امام جمعه موقت رشت:

برای شنیدن سخنرانی آیت الله هاشمی به تهران می رفتم/ او در کتاب سرگذشت فلسطین استکبارستیزی را معنا کرد

امام جمعه موقت رشت گفت: بنده در آن زمان که در حوزه علمیه قم بودم برای شنیدن سخنرانی این مرحوم از قم به تهران می رفتم.

برای شنیدن سخنرانی آیت الله هاشمی به تهران می رفتم/ او در کتاب سرگذشت فلسطین استکبارستیزی را معنا کرد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی از مهره های با ارزش نظام جمهوری اسلامی ایران بود،اظهار کرد: سال های متمادی ایشان را می شناسم و از دوستان باصفای مقام معظم رهبری بود.

وی با اشاره به کتاب”سرگذشت فلسطین”، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در این کتاب استکبار ستیزی را معنا کرد زیرا نظام جمهوری اسلامی دشمن شماره یک اسراییل است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به این موضوع که وی پست های مختلفی در نظام جمهوری اسلامی داشت، اضافه کرد: از پست های مدیریتی همچون  امام جمعه گرفته تا رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام پست هایی بود که ایشان در این کرسی ها به نظام جمهوری اسلامی خدمت کرد.

صدیق عربانی ادامه داد: بنده در آن زمان که در حوزه علمیه قم بودم برای شنیدن سخنرانی این مرحوم از قم به تهران می رفتم و در دانشگاه تهران حاضر می شدم.

امام جمعه موقت رشت با تأکید بر اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی خیلی برای نظام جمهوری اسلامی مایه گذاشت، تصریح کرد: وقتی خبر فوتشان را شنیدم خیلی دلم سوخت و ناراحت شدم.

صدیق عربانی با اشاره به این موضوع که آیت الله هاشمی رفسنجانی علاقه مند به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انسانی وفادار به نظام بود.

امام جمعه موقت رشت در خاتمه اظهار کرد: یار وفادار رهبر دنیا را ترک کرد و امیدوارم اجر و پاداشی عظیم از درگاه خداوند متعال بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه