سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان افتتاح شد

در مراسمی که به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر و روز بسیج رسانه برگزار شد، روح الله جهاندیده به عنوان رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان معرفی گردید.

سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، مدیر کل صدا و سیما، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مدیران رسانه ای گیلان رسما افتتاح شد.

در این مراسم که به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر و روز بسیج رسانه برگزار شد، روح الله جهاندیده به عنوان رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان معرفی گردید.

jahandide00001

لازم به ذکر است که سازمان بسیج رسانه زیر مجموعه‌ای از سازمان بسیج مستضعفین است که  با هدف کمک به تحقق جامعه اسلامی، ظرفیت‌سازی در جامعه رسانه‌ای کشور، ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و کمک به تربیت و پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی در جامعه رسانه‌ای کشور تشکیل شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
نياديده
ضمن عرض سلام و احترام انتصاب جناب جهانديده رو به رياست بسيج رسانه سپاه قدس گيلان خدمت شخص ايشان و اصحاب رسانه تبريك ميگم. اميدوارم موفق و مؤيد باشيد
در حاشیه