در همایش بزرگداشت بسیج رسانه؛

نماینده ولی فقیه در گیلان عضو افتخاری بسیج رسانه استان شد

نماینده ولی فقیه در گیلان در همایش بزرگداشت بسیج رسانه استان گیلان عضو افتخاری بسیج رسانه استان شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان عضو افتخاری بسیج رسانه استان شد

محسن جعفری مسئول بسیج رسانه استان گیلان عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: همایش بزرگداشت روز قشر بسیج رسانه صبح امروز در بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این همایش جمعی از مدیران رسانه ای استان، اصحاب رسانه، جمعی از خبرنگاران و مدیرکل ارشاد اسلامی، مدیرکل خانه مطبوعات و همچنین جانشین سپاه قدس گیلان سردار مهدی کاظمی حضور داشتند.

جعفری با اشاره به سخنان سردار کاظمی پور خاطر نشان کرد: رسانه ها در دنیای غرب بعنوان سلاحی برای تغییر نگرش و.مبارزه  مطرح هستند.

وی گفت: جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار داشتند که امروز رسانه‌های غربی ابزار جنگی دولت مردان هستند و آنها با این جنگ نرم از این ابزارها علیه ایران استفاده میکنند.

جعفری در ادامه یاد آور شد: همانطور که سردار گفتند، در ایران نیز با این نگاه به دشمن شناسی بسیج رسانه را برای مقابله با هجمه های دشمن راه اندازی کرده ایم.‌

مسیول بسیج رسانه استان با بیان اینکه این نیروها با اتحاد و منسجم در برابر دشمن ایستادگی می کند تصریح کرد: ‌ جذب و آموزش از برنامه ها و اهداف بسیج رسانه است.

جعفری ادامه داد: ۱۸ کانون بسیج رسانه استان گیلان در استان گیلان تا پایان سال راه‌اندازی خواهد شد و هم اکنون دفتر یک کانون در رضوانشهر افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۷ کانون دیگر در ۱۵ شهر و دو شهر خمام و سنگر راه اندازی خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه دوره هایخبرنگاری حرفه ای در شرق، غرب و مرکز استان برگزار شده است افزود: این اقدامات و آموزش ها برای افزایش سطح سواد جامعه به ویژه افزایش سطح سواد رسانه ای اصحاب رسانه استان گیلان طرح‌ریزی شده است.

جعفری یادآور شد: در پایان مراسم امروز از سه کتاب آیت الله قربانی که به سه زبان مالایی، عربی و انگلیسی ترجمه شده است رونمایی شد.

وی با بیان اینکه آیت الله قربانی بیش از ۷۵ تالیف دارد اظهار کرد: ایشان بیش از ۴۰ سال است که در حوزه رسانه فعالیت می کنند، بنابراین  امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان آیت الله قربانی با اهدای کارت عضویت بسیج رسانه به عضویت افتخاری بسیج رسانه استان گیلان معرفی شدند و از ایشان به عنوان پیشکسوت عرصه رسانه تجلیل شد.

مسئول بسیج رسانه گیلان گفت: همچنین در این مراسم از پوستر یادواره شهدای بسیج رسانه  که در بهار سال ۹۶ برگزار می شود توسط سردار کاظمی پور رونمایی به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه