رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

کارگران رفت و روب شهرداری همچنان چند ماه حقوق معوق دارند / یک کارگر در اعتراض به حقوق معوق خود ضرب و شتم شد

عضو شورای شهر رشت با اشاره به حقوق عقب افتاده کارگران، پاکبانان و … شهرداری گفت: چندین ماه است که این عزیزان به دلیل نداشتن شرایط مالی مناسب به سختی روزگار خود را می گذرانند.

کارگران رفت و روب شهرداری همچنان چند ماه حقوق معوق دارند / یک کارگر در اعتراض به حقوق معوق خود ضرب و شتم شد

به گزارش ۸دی، مسعود کاظمی در صد و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر رشت  ۱۹ دی را برگ زرینی در تاریخ اسلام دانست و اظهار داشت: این قیام خونین با رهبری روحانیون به سرانجام رسید.

کاظمی ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (س) تصریح کرد: با یاد این بانوی عظیم الشان امیدواریم بتوانیم پیروان راه این عزیزان باشیم.

وی به حضور شهردار رشت جهت پاسخگویی به سوالات اعضای شورای شهر اشاره کرد و گفت: این امر باید دستاورد و نتیجه مفیدی برای شهر و رهاورد خوبی برای شهروندان بهمراه داشته باشد.

محمود باقری خطیبانی دیگر عضو شورا نیز با اشاره به ضرب و شتم بازرس سازمان تاکسیرانی رشت اظهار داشت: روز گذشته یک کارگر به دلیل اینکه جویای حقوق معوقه اش شد به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به حقوق عقب افتاده تعدادی از کارگران شهرداری رشت از جمله پاکبانان و کارگران فضای سبز تصریح کرد: چندین ماه است که این عزیزان به دلیل نداشتن شرایط مالی مناسب به سختی روزگار خود را می گذرانند.

وی به حذف روز رشت اشاره کرد افزود: این روز به بهانه ای دیگر حذف شده است. مگر دیدار با خانواده شهدای مدافع به جز یک جعبه شیرین هزینه ای دیگر داشت؟ بدون هیچ دلیلی این روز را گرامی نداشتند!

عضو شورای شهر رشت در خصوص موسسه سیمرغ اظهار کرد: بنده چنین موسسه ای نمی شناسم! سال گذشته نیز  در روز رشت مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری را قربانی کردند و امسال هم ایشان را مقصر موضوع دعوت از رقاصه فرانسوی جلوه دادند!

وی با بیان اینکه یک شرکت در پل بوسار به نام مدیریت تعاونی شهر باران  ملکی را از شهرداری اجاره کرده است خاطر نشان کرد: با اینکه مدت قرارداد به اتمام نرسیده است اما شهرداری این ملک را مجددا به یک تعاونی دیگر اجاره داده است.

باقری خطیبانی با بیان اینکه پیاده راه فرهنگی هنوز کنده کاری می شود تصریح کرد: شهرداری بدون کار تحقیقاتی شروع به احداث پروژه می کند.

وی با بیان اینکه مسئولین در مقابل اموال بیت المال مسئولیت دارند تأکید کرد: ما به دنبال استیضاح شهردار نیستیم، اما نباید اجازه دهیم پول بیت المال را هرگونه که میخواهند استفاده کنند، بلکه باید از مشکلات مردم بکاهد.

فاطمه شیرزاد عضو دیگر شورای شهر رشت با بیان اینکه شورا باید از حاشیه سازی دوری کند اظهار داشت: اعضا باید به جای پرداختن به برخی حواشی به فکر خدمت به شهروندان باشند.

وی افزود: ما باید با همدلی و مساعدت یکدیگر به تمام مشکلات بهداشتی، گرافیکی و…  رسیدگی کنیم.

شیرزاد با اشاره به سالروز وفات حضرت معصومه(س) گفت: زن در اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است اما در حوزه مدیریتی میبینیم که جایگاه مدیریتی آنها کم رنگ است و این موضوع باید گسترش پیدا کند.

وی با بیان اینکه سازمان ها باید در نصب پوستر و تبلیغات توجه بیشتری داشته باشند خاطر نشان کرد: شهردار باید توجه بیشتری داشته باشد و تذکرات لازم را به سازمان های زیرمجموعه شهرداری رشت بدهد.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه بیش از ۴۹۰ نفر ایثارگر در شهرداری رشت حضور دارند تصریح کرد:  نقش خانواده های شاهد و ایثارگر را در توسعه کشور می تواند موثر باشد.

وی با بیان اینکه امنیت جامعه مرهون فداکاری های این عزیزان است اظهار کرد : ما باید با حفظ حرمت آنها دین خود را ادا کرده و در مسیر آرمان های انقلاب حرکت کنیم.

سید رضا موسوی روزان عضو بعد شورا بود که با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: اگر اختلاف مسئولین به میان مردم کشیده شود به نفع جامعه نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا یاد آور شد: اعضای شورا نباید چه در فضای مجازی و.چه در فضای حقیقی چهره یکدیگر را تخریب کنند این اصلا به نفع شهر نیست و وجهه خوبی ندارد.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه