پیشنهادی برای عقیم سازی وطن فروشان؛

برای کاهش تحریم ها و افزایش امنیت کشور، وطن فروشان عقیم شوند

بسیاری از مردم در برابر پیشنهاد عقیم سازی معتادان و کارتن خوابان خواستار عقیم سازی نجومی بگیران ، اختلاس گران و … شدند.

برای کاهش تحریم ها و افزایش امنیت کشور، وطن فروشان عقیم شوند

به گزارش ۸دی، انتشار تصاویر گورخوابی معتادان متجاهر در گورستان نصیرآباد شهریار واکنش های فراوانی را در پی داشت. از ابراز شرمندگی فیلمساز وطن فروش گرفته تا واکنشهای اکثر مقامات سیاسی کشور و البته تبلیغاتی دولتی ها به این موضوع اما جنجالی ترین واکنش مربوط می شود به پیشنهاد عقیم سازی معتادان که توسط بزرگهر حسین پور خبرنگار اصلاح طلب و همسرش و سپس معاون استاندار تهران مطرح گردید.

پیشنهادی که در گذشته نیز از زبان شهیندخت مولاوری، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح شده بود که البته در آن زمان رسانه ها واکنش خاصی به آن نشان ندادند اما این بار واکنش های تند فراوانی خطاب به پیشنهاد دهندگان صورت گرفت که حتی باعث شد سیما حق شناس(همسر بزرگمهر حسین پور) بخش نظرات در صفحه خود را مسدود نماید و در ادامه منجر به عذرخواهی بزرگمهر حسین پور از ارائه چنین پیشنهادی شد.

بسیاری از مردم در برابر پیشنهاد عقیم سازی معتادان و کارتن خوابان خواستار عقیم سازی نجومی بگیران ، اختلاس گران، وطن فروشان و … شدند. شاید عقیم سازی وطن فروشانی که اخیرا عده ای از آنان در نامه ای خطاب به دونالد ترامپ خواستار افزایش تحریم های آمریکا علیه ایران شدند بسیار مفید تر از عقیم سازی معتادان و کارتن خوابان شود چراکه معتادان باعث نابودی خود می شوند اما وطن فروشان کمر به نابودی مملکت اسلامی ایران بسته اند.

این افراد که هم در ایران و هم در خارج از کشور به حیات نباتی خود ادامه می دهند همواره در حال هزینه تراشی برای مردم و نظام هستند که نامه فوق آخرین نمونه آن بود و در قالب های مختلفی همچون سیاست، اقتصاد، هنر و …. فعالیت خود را ادامه می دهند. دسته ای دیگر از این افراد در فتنه ۸۸ نقش آفرینی کرده و کشور را در خسارت عظیم هشت ماهه ای فرو برد. عده ای دیگر نیز همچون موارد ذکر شده ، آشکارا فعالیت های خود را عملی نمی کنند و با دریافت تابعیت های دوگانه در پی استفاده از فرصت های پیش آمده برای اختلاس و ضربه زدن به بیت المال هستند که حتی شاید بتوان خطر آنان را بیشتر از افراد ذکر شده دانست.

علی ای حال وطن فروشان در دسته های مختلف در حال فعالیت و ایجاد هزینه برای نظام هستند و می توان به دولت محترم پیشنهاد داد که اولین قدم برای از بین بردن ژن های ضعیف را از وطن فروشان آغاز نماید تا شاید با از بین رفتن این نسل ، بسیاری از مشکلات کشور از بین رفته و گام به گام به عدالت واقعی در جامعه اسلامی نزدیک شویم.

منبع: 598

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه