عضو شورای اسلامی شهر رشت:

کارگران شهرداری رشت با سختی معیشت خود را تأمین می‌کنند / کارگر شهرداری رشت به دلیل احقاق حقوق کتک خورد

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: کارگران شهرداری رشت چند ماه حقوق دریافت نکرده‌اند و با سختی معیشت خود را تأمین می‌کنند.

کارگران شهرداری رشت با سختی معیشت خود را تأمین می‌کنند / کارگر شهرداری رشت به دلیل احقاق حقوق کتک خورد

به گزارش ۸دی، محمود باقری‌خطیبانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به ضرب و شتم بازرس سازمان تاکسیرانی رشت اظهار کرد: روز گذشته این کارگر زحمتکش شهرداری رشت به دلیل اینکه تقاضای حقوق معوقه خود را کرده بود مورد ضرب و شتم قرار گرفت و کتک خورد.

وی با بیان اینکه کارگران شهرداری رشت از جمله پاکبانان، فضای سبز و… ماه‌ها حقوق خود را در یافت نکرده‌اند و به سختی معیشت خود را تأمین می‌کنند، تصریح کرد: روز رشت را به بهانه‌های مختلف حذف کردند و دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم هزینه‌ای به غیر از خریدن یک جعبه شیرینی به‌همراه نداشت اما بدون دلیل آن را برگزار نکردند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: سال گذشته در روز رشت مدیر عامل سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری را قربانی کردند و امسال هم در جریان دعوت از مدرس رقص نیز باز او را مقصر جلوه دادند.

باقری‌خطیبانی با اشاره به اینکه شرکتی در مکان پل بوسار رشت به نام مدیریت تعاونی شهر باران با شهرداری این شهر قرارداد بسته و ملکی را از شهرداری اجاره کرده است، خاطرنشان کرد: هنوز مدت زمان قرارداد شهرداری رشت با آن تعاونی به اتمام نرسیده اما همان ملک را شهرداری دوباره به یک شرکت تعاونی دیگر همزمان اجاره داده است.

وی پروژه‌های شهرداری رشت را بدون کار تحقیقاتی در حال انجام دانست و بیان کرد: پروژه پیاده‌راه فرهنگی رشت یکی از همین پروژه‌هاست که هر روز شاهد کنده‌کاری در یک بخش از آن هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه به دنبال استیضاح شهردار رشت نیستم، خاطرنشان کرد: در قبال بیت‌المال مسؤول هستیم و نباید اجازه دهیم هرگونه که می‌خواهند از بیت‌المال هزینه کنند و امیدواریم مشکلات شهر رشت برطرف شود و شاهد توسعه همه جانبه رشت باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور با گرامیداشت سالروز ۱۹دی اظهار کرد: ۱۹ دی برگ زرینی در تاریخ اسلام است که با رهبری روحانیت به سرانجام رسید.

مسعود کاظمی با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) به موضوع برگزاری جلسه شورا اشاره کرد و گفت: نخستین دستور جلسه امروز حضور شهردار رشت برای پاسخگویی به پرسش‌های اعضای شورای رشت است و امیدواریم این موضوع نتیجه خوبی برای شهروندان به همراه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه