جانشین بسیج اساتید استان گیلان:

چگونه قبول کنیم فردی که در فتنه سکوت کرده مسئولیت بگیرد/ برخی اساتید فقط دنبال مقاله دادن هستند

جانشین بسیج اساتید گیلان گفت: متاسفانه برخی اساتید فقط به دنبال مقاله دادن هستند که خیلی مشکلی را از کشور حل نمی کند.

چگونه قبول کنیم فردی که در فتنه سکوت کرده مسئولیت بگیرد/ برخی اساتید فقط دنبال مقاله دادن هستند

به گزارش ۸دی، به نقل از روشن خبر، محمد مهدی نیازمند، جانشین بسیج اساتید استان گیلان در جمع اساتید بسیجی دانشگاه آزاد آستانه اشرفیه، با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرمودند؛ وقتی آمریکا از ما تعریف می کند باید تعجب کنیم، اظهار داشت: امروز بعضی ها را متهم به کاسبان فتنه می کنند اما باید توجه داشته باشند که وقتی فردی در فتنه سکوت کرده و خط و خطوط خود را مشخص نکرده چگونه باید قبول کرد که در مسئولیت قرار بگیرد.

 

وی افزود:  باید اتفاقات سال ۸۸ و فتنه آن سال مرور گردد و برای آینده انقلاب اسلامی از آن عبرت گرفت.

 

نیازمند با اشاره به اینکه وجود انگیزه الهی در بسیج که شاخص اساسی آن است و این قابلیت حل بسیاری از مشکلات را دارد گفت: هر جا که با روحیه ی جهادی و بسیجی انقلابی عمل کردیم؛ پیروز شدیم.

 

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در مورد بسیج اساتید مبنی بر اینکه مجموعه بسیج اساتید یک  نعمت بزرگ است، افزود: مجموعه بسیج اساتید پتانسیل بالایی برای حل مشکل شهرستانی، استانی و کشوری دارد.

 

نیازمند با اشاره به افت تحصیلی دانشجویان و اینکه متاسفانه این افت به اساتید نیز سرایت کرده تصریح کرد: متاسفانه برخی از اساتید فقط به دنبال دادن مقالات هستند که خیلی مسئله و مشکلی را از کشور حل نمی کند.

 

جانشین بسیج اساتید با بیان اینکه امروزه با دانشجوی روبرو هستیم که روزانه ۵ تا ۱۰ ساعت در فضای مجازی فعالیت دارد، گفت: اساتید باید آموزش و توانمندی لازم را برای نحوه برخورد با این دانشجو را داشته باشند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه در حوزه جنگ نرم در داخل کشور حرکات کندی صورت گرفته است، اظهار داشت: با توجه به تلاش فراوان دشمن در این زمینه، اساتید باید دقت و توجه بیشتری را برای مقابله با اهداف دشمن در حوزه جنگ نرم داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه