عناوین برتر دانشکده سما سیاهکل در استان گیلان

رئیس سما سیاهکل گفت: این مرکز توانست «مقام اول هیات علمی» و «مقام اول دفتر پژوهش» را در بین واحد های سما استانی از آن خود کند.

عناوین برتر دانشکده سما سیاهکل در استان گیلان

به گزارش ۸دی، مهدی هاتف در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل اظهار داشت: دفتر پژوهش سما سیاهکل در هفته پژوهش روزهای بسیار پرکاری را پشت سر گذاشت و با اجرای برنامه های علمی و کارگاه های آموزشی متعدد توانست عیار یک مرکز علمی و پژوهش محور را به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: این مرکز آموزشی فرهنگی در ارزیابی شورای سیاستگذاری سما استان گیلان- در جلسه ای که بعد از هفته پژوهش برگزار شد- توانست «مقام اول هیات علمی»، «مقام اول باشگاه پژوهشگران جوان» و «مقام اول دفتر پژوهش»در بین واحد های سما را در سطح استانی از آن خود کند.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما سیاهکل این موفقیت را به دست اندرکاران پژوهشی دانشکده سما سیاهکل تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که شاهد موفقیت های روزافزون سما سیاهکل در عرصه های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و … در سطح کشور باشیم.

هاتف به تلاش های بی وقفه سما سیاهکل در عرصه های مختلف نیز اشاره کرد و یادآور شد: کسب مقام اول کشوری دفتر فرهنگ اسلامی سما سیاهکل در دو سال متوالی(سال های ۹۴- ۹۳)، چاپ مقالات علمی اساتید این مجموعه در سایت های معتبر از جمله isi، چاپ کتاب های متعدد اساتید این مرکز آموزشی فرهنگی و … حاکی از پویا و بانشاط بودن این مجموعه آموزشی فرهنگی است و امیدواریم که با تلاش های بی وقفه کارکنان، اساتید و دانشجویان این مجموعه بتوانیم شاهد موفقیت های روز افزون سما سیاهکل در سطح کشور باشیم.

به گزارش درسیاهکل، در این ارزیابی مهدی هاتف به عنوان هیات علمی برتر استان، یزدان کریمی پاشاکی به عنوان مسئول برتر باشگاه پژوهشگران جوان استان و دفتر پژوهش دانشکده با سرپرستی مهدی هاتف به عنوان دفتر پژوهش برتر شناخته شدند.

یزدان کریمی پاشاکی

yazdaan

لازم به ذکر است مهدی هاتف در سال گذشته نیز به عنوان پژوهشگر برتر استانی شناخته شد و از سوی رئیس شورای سیاستگذاری سما استان گیلان از وی تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه