بسیج کارمندان در ادارات بهترین مرکز برای پرورش نیروهای متعهد و متخصص و تربیت نیروهای همطراز انقلاب و نظام

جلسه هم اندیشی مدیران و اعضای شورای پایگاه اداره کل خدمات درمانی با حضور مدیر کل و معاونین و مسئول سازمان بسیج کارمندان گیلان در سازمان تامین اجتماعی گیلان برگزار گردید.

بسیج کارمندان در ادارات بهترین مرکز برای پرورش نیروهای متعهد و متخصص و تربیت نیروهای همطراز انقلاب و نظام

جلسه هم اندیشی مدیران و اعضای شورای پایگاه اداره کل خدمات درمانی با حضور مدیر کل و معاونین و مسئول سازمان بسیج کارمندان گیلان در سازمان تامین اجتماعی گیلان برگزار گردید .
در این نشست حق پرست مدیر کل این سازمان ضمن برشمردن اهداف سازمان در حوزه ارائه خدمات بیمه بازنشستگی و خدمات درمانی افزود: تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین دستگاه دولتی با حجم وسیعی از قشرهای مختلف مردم در ارتباط و تعامل می باشد .

حق پرست در ادامه گفت: با  تفکربسیجی میشود دستاوردهای زیادی برای نظام ایجاد کرد. همپنین در این نشست حسن حبیبی مسئول سازمان بسیج کارمندان با بر شمردن نقش و رسالت بسیج در دهه های مختلف بویژه در ایام سخت دفاع مقدس ،آن را  یک نقش کلیدی و طلایی دانست.

وی افزود: بسیج به عنوان تنها نهادیست که بدون انحراف در مسیر انقلاب و رهنمود های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری در دفاع از ارزشها و دستاورد ها و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرینی نموده است .

در ادامه این جلسه حبیبی گفت: بسیج کارمندان در ادارات بهترین مرکز برای پرورش نیروهای متعهد و متخصص و تربیت نیروهای همطراز انقلاب  و نظام می باشد. کار عمده کارمندان دستگاه ها خدمت به مردم می باشد که این عمل در آموزه های دینی و ائمه معصومین بسیارتاکید شده و در ادامه این مدرس دانشگاه افزودند دستاوردهای عظیم این نظام از جمله سلولهای بنیادین و انرژی هسته ای و پیشرفت های در حوزه هوا فضا قطعا با تفکر بسیجی حاکم شده است .
در ادامه از زحمات برادر حسین نژاد فرمانده سابق پایگاه اداره کل تامین اجتماعی تقدیر شد و برادر دهقان به عنوان فرمانده جدید پایگاه این سازمان معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه