در پی حواشی روز دانشجو جهاد دانشگاهی رشت؛

از دوگانگی رفتاری مسئولان دانشگاه تا جوسازی علیه رسانه های معترض/ یارکشی آقای رییس ادامه دارد!

حوادث روز دانشجو در جهاد دانشگاهی شاید به گمان برخی یک ناهماهنگی ساده باشد اما حواشی پیرامون آن واقعیتهای دیگری را روایت می کند.

از دوگانگی رفتاری مسئولان دانشگاه تا جوسازی علیه رسانه های معترض/ یارکشی آقای رییس ادامه دارد!

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران»، ماجرا بر می گردد به روز دانشجو، وقتی دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد رشت همچون سال های گذشته همراه با سایر مراکز آموزشگاهی با فضای سازی محیط دانشگاه، خود را برای برگزاری برنامه های مربوط به این روز آماده می کردند.

این روز اما در این واحد دانشگاهی متفاوت تر از همیشه برگزار شد.

ممانعت مسئولان دانشگاه از اجرای اقدامی ساده و مرسوم که نشانه مخالفت ملت ایران با سیاست های ظالمانه و استکباری آمریکا و صهیونیست ها می باشد از سویی مایه حیرت دانشجویان و از سویی دیگر با اعتراضات مردمی همراه شد.

شاید این اقدام به گمان برخی ها از یک ناهماهنگی ساده ناشی شده باشد اما حواشی پیرامون این ماجرا واقعیت های دیگری را روایت می کند.

در این راستا جهاد دانشگاهی سعی کرد با صدور بیانیه هایی پاسخگوی اعتراضات مردمی و دانشجویی بر علیه این اقدام باشد.

جمشید رسایی رییس جهاد دانشگاهی گیلان نیز اگر چه با عذرخواهی در محافل سیاسی و امنیتی مدعی شد خسارت های معنوی پیش آمده را جبران می کند اما جوسازی های صورت گرفته بر علیه دانشجویان و رسانه های معترض امری خلاف واقع ادعاهای مطرح شده است.

گفتنی است نامبرده با ارسال نامه ای به ریاست جهاد دانشگاهی اطلاع رسانی و شفاف سازی امور که از پایه های مسلم رسانه هاست را موجبات تشویش اذهان عمومی نام برده و خواستار پیگیری قضایی از سوی نهاد مربوطه شده است.

وی در اقدامی دیگر یکی از دانشجویان واحد دانشگاهی رشت  را نیز به تشویش اذهان عمومی متهم و از ریاست دانشگاه جهاد دانشگاهی کشور خواستار پیگیری قضایی ماجرا شده بود.

یقینا این تضاد و دوگانگی رفتاری زیبنده مسئولان این دانشگاه نیست در این بین شاید برای مردم هم خالی از لطف نباشد تا با شنیدن بخشی از اظهارات مسئولان و عوامل مرتبط با این قضیه با منش فکری برخی مدیران آشنا شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
وقتی کسی کورکورانه اسیر سیاست شد حاضر می شود دل رژیم کودک کش اسراییل و رژیم جنایتکار امریکا را که همین دیروز وزیر خارجه اش به مسئولان بعدی امریکا توصیه کرد سیاست خصمانه با ایران را ادامه دهند خوشحال می کند.و نیروهای مذهبی را تضعیف می نماید. باید از مردم،مسئولان استان و رییس جهاد دانشگاهی کشور پرسید آیا چنین فردی برای قرار گرفتن در مسئولیت و ادامه کار صالح است؟!ایشان که در همراهی با فتنه88فردی شناخته شده است چگونه ادعای جبران خسارت می کند؟ ایشان وجودشان در دانشگاه خسارت است.
در حاشیه