در منزل شهید شمسی پور؛

جشنواره هفتم فیلم عمار در صومعه سرا کلید خورد + تصاویر

اکران های هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار شامگاه جمعه در منزل شهید شمسی پور در شهرستان صومعه سرا کلید خورد.

جشنواره هفتم فیلم عمار در صومعه سرا کلید خورد + تصاویر

سیدمحمدجواد جعفری، دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان صومعه‌سرا در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اعلام این خبر اظهار داشت: مراسم افتتاحیه جشنواره عمار با حضور اقشار مردم، روحانیون، رزمندگان دفاع مقدس، خانواده شهدا و فرهنگیان در منزل شهید محمد شمسی پور واقع در شهرک گلشهر صومعه سرا برگزار شد.

وی افزود: علاوه بر اکران های مراسم افتتاحیه، با آغاز اکرانهای دوره هفتم جشنواره در این شهرستان فیلم‌های قابلمه، خارجه، وقتی که گفتند نمی‌شود و گردان قاطریزه، دایو، دوئل و نماهنگ «برخیزید» برای عموم مردم و فیلم‌های فِرِند، فتوکپی صف، مجموعه انیمیشن‌های طنز بختک و انیمیشن‌های طنز خاکریزهای نمکی و دوئل برای دانش‌آموزان اکران خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در صومعه‌سرا با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵ هزار نفر در این شهرستان به تماشای فیلم های ادوار مختلف جشنواره نشسته اند گفت: در تلاش هستیم تعداد مخاطبان را به ۱۰ هزار نفر برسانیم ضمن اینکه صومعه سرا توانسته است در ادوار گذشته جشنواره در اکرانهای مردمی رتبه اول استان را کسب کند و در کشور هم از شهرستانهای پیشرو در این زمینه باشد.

جعفری در پایان گفت: در تلاش هستیم فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» نیز با همکاری مردم و مسئولین فرهنگی تا اوایل بهمن در صومعه سرا اکران شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه