مایلی کهن پس از برد مقابل آلومینیم اراک:

همه چیز در فوتبال را از دریچه جنگ می‌بینیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: همه چیز در فوتبال را از دریچه جنگ می‌بینیم و از بازی زیبا و گلزنی لذت نمی‌بریم.

همه چیز در فوتبال را از دریچه جنگ می‌بینیم

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، محمد مایلی‌کهن عصر امروز پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در مقابل آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری ورزشگاه تختی این شهر با تسلیت به صائب محبی تسلیت اظهار کرد: محبی در بازی امروز حضور پیدا کرد و تمام وجودش را برای این بازی گذاشت.

وی با بیان اینکه برد مقابل آلومینیوم ارزشی نداشت، افزود: به هر حال این برد را به عزیز از دست رفته و محبی تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی بازی مقابل تیم اراکی را سخت دانست و افزود: بازیکنان ما با تمام وجودشان بازی کردند و سه امتیاز را گرفتیم که بسیار برای‌ ما ارزشمند است.

وی ادامه داد: ما یکی دو شانس دیگر گلزنی داشتیم و حریف نیز فوق‌العاده جوانمردانه بازی کرد و زیبایی‌های فوتبال همین است اما ما فوتبال را به جنگ تبدیل کرده‌ایم.

مایلی‌کهن با اشاره به اینکه همه چیز در فوتبال را از دریچه جنگ می‌بینیم، خاطرنشان کرد: از هیچ چیز لذت نمی‌بریم نه از بازی زیبا نه از برد، از اهانت به داور کلی لذت می‌بریم و از اینکه خانواده یک انسان را مقابل چشمانش با رکیک‌ترین جملات فحش دهیم لذت می‌بریم، ما در بسیار مواقع ناراحت می‌شدیم اما آیا باید زن و بچه را مورد اهانت قرار دهیم.

وی خود را انسان روانی نامید و گفت: راه خوب پول در آوردن را بلدم و درس‌هایم را در این کشور یاد گرفته‌ام اما اگر نمی‌خواهم استفاده کنم به خاطر این است که دلم برای جوانان کشورم می‌سوزد زیرا جوان ما جواهر و طلا است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی بیان کرد: برخی تصور می‌کردند آمده‌ام که نماینده و عضو شورای شهر شوم و چند مرتبه نزد ربیعی‌فر عضو شورای شهر انزلی رفتم و به آنها گفتم تلاش کنید چمن ورزشگاه بهتر شود، ارزش تماشاگران ملوان بیشتر از اینهاست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه