نماینده فومن و شفت:

شفت به لحاظ اینترنت و تلفن مشکلات فراوانی دارد

نماینده فومن و شفت در شورای اداری شفت گفت: این شهرستان دارای مشکلات فراوانی در اینترنت، تلفن و … است.

شفت به لحاظ اینترنت و تلفن مشکلات فراوانی دارد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی افتخاری؛ نماینده مردم فومن و شفت روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان شفت که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات برگزار شد با اشاره به اینکه شهرستان شفت را به محرومیت می شناسند اظهار داشت: بنده معتقدم که شفت مظلوم واقع شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه مجلس، محل اعمال حاکمیت است، اعتقاد من بر این است که برای انجام این مهم، باید در امور هم بینش کلان و هم اعتقاد به توسعه وجود داشته باشد.

افتخاری با بیان اینکه بنده به عنوان نماینده مجلس تلاش کرده ام به دنبال دغدغه های مردم باشم و انتخاب کمیسیون عمران نیز برای رفع همین دغدغه ها بوده است افزود: شهرستان شفت پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است و بعد از گذشت ۳۷ سال از انقلاب اسلامی و با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی درست نیست که ما در حال حاضر شاهد چنین مشکلاتی باشیم.

وی تأکید کرد: شهرستان شفت دارای مشکلات فراوانی چون اینترنت، تلفن و کمبود زیرساخت های مناسب در بخش های مختلف است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اصلاح زیرساخت های مخابرات در سطح شهرستان شفت به ویژه روستاها تاکید و خاطرنشان کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اهتمام ویژه به این بخش داشته باشند.

وی با ذکر این نکته که روستاهای ما گردشگرپذیر هستند تصریح کرد: متاسفانه اینترنت روستایی ما ضعیف است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همراه اول ادعا می کند که هیچکس تنها نیست اما مردم ما در شهرستان شفت تنها هستند.

افتخاری افزود: ما نیازمند توسعه زیرساخت ها هستیم و امیدوارم حضور شما مثمرفایده باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه