امام جمعه بندرانزلی در نماز عبادی سیاسی جمعه:

تخریب قوه قضاییه از برنامه های دشمنان برای انتخابات آینده است

امام جمعه انزلی به برنامه ریزی کشورهای غربی برای انتخابات آینده ایران اشاره کرد و گفت: دشمن در همین راستا در حال تخریب قوه قضاییه است.

تخریب قوه قضاییه از برنامه های دشمنان برای انتخابات آینده است

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته انزلی با اشاره به وقایع کشف حجاب توسط رضاخان، سالروز قیام مردم در قم و شهادت امیر کبیر و ترور شهید احمدی روشن خاطر نشان کرد: در مجموعه ی این حوادث دست آمریکا خون ریز دیده می شود که نشان دهنده ی نفوذ بیگانگان در کشور است.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب دست بیگانگان از داخل کشور کوتاه شد افزود: همه توطئه ها و جنایت ها به خاطر این بوده که ایران دارای ویژگی های استراتژیکی می باشد فلذا همه ی تلاش آنان بر آن است که در اتفاقات ایران تاثیر گذار باشند.

خطب جمعه انزلی در ادامه به برنامه ریزی کشورهای غربی برای انتخابات آینده ایران نیز اشاره و اظهار کرد: دخالت و تاثیر گذاری کشورهای غربی خصوصا انگلیس و آمریکا در انتخابات گذشته مجلس ایران برای همگان نمایان شد و به گونه ای بود که رسما به حمایت و تخریب ها اقدام می کردند اما در روزهای اخیر تخریب قوه قضایه را آغاز کرده اند.

*مسئولان اختلاف نظرها را به میان مردم نکشانند

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با بیان اینکه جای تعجب دارد که برخی ها در داخل نیز همسو با بیگانگان حرف می زنند و نقشه های آنان را دنبال می کنند گفت: اختلاف نظرها، جبهه گیری ها و بیان اختلافات در جمع مردم خواست دشمن است. مسئولان ما باید مواظب باشند که نقشه دشمنان در کشور اجرا و تاثیر گذار نباشد.

وی افزود: دشمنان می خواهند تصمیم سازی و اثر گذاری کنند فلذا با توجه به این شرایط حساس، مسئولان قوا در جلسات داخلی خود اختلاف نظر ها را حل کرده و وحدت خود را حفظ کنند.

خطیب جمعه انزلی همچنین تاکید کرد: مردم در رابطه با انقلاب و اهداف انقلاب هیچ تعلل و مماشاتی نمی کنند.

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به اینکه دشمنان گاهی به عنوان اصلاح طلب و اصولگرا، گاهی موافق و مخالف برجام و اکنون قوه قضاییه و قوه مقننه ایجاد اختلاف می کنند تصریح کرد: مردم در فشارهای اقتصادی و معیشتی هستند، مسئولان بهتر است وقتشان را صرف رفع معضل بیکاری و مشکلات مردم کنند.

*برخی اخبار و مطالب اشاعه ی اختلافات و آب ریختن به آسیاب دشمن است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به اتفاقات هفته گذشته در فضای مجازی و موضوع گورخواب ها اشاره و متذکر شد: فعالان رسانه و فضای مجازی در انتشار مطالب خود دقت کنند، بیان این موضوعات به ضرر کشور، حکومت و نظام بوده و آب ریختن به آسیاب دشمن است.

امام جمعه انزلی همچنین گفت: فضای مجازی باید در راه درست استفاده شود، این موضوع گورخواب ها موضوع کوچکی بود که به کشور، نظام و دولت ضربه وارد کرد و باعث سو استفاده دشمنان نظام اسلامی شد.

*دستگاه دیپلماسی پاسخی قاطع به نقض عهد ها بدهد

حجت الاسلام شمس الدین در بخش پایانی سخنان خود بار دیگر به نقض عهد های آمریکا در برجام نیز اشاره کرد و افزود: باید اقدامات قاطعی شود تا این نقض عهدها ادامه پیدا نکند، در مقابل این دشمنان که هنوز هم غیر قابل اعتماد هستند باید با قاطعیت برخورد کرد که اگر این کار نشود قطعا آنان باز هم مصوبات تحریمی خود را اجرایی می کنند.

وی همچنین خطاب به دستگاه دیپلماسی گفت: اگر فکر می کنید می توانید با پیگری از مراجع قانونی به جایی برسید خیال خام است.

امام جمعه انزلی در پایان تاکید کرد: هم مسئولان، هم مردم و هم رهبر معظم انقلاب در مقابل برخورد قاطعانه با نقض عهدها پشت دولت هستند تا بتوانند آن ها به پشتوانه این مردم حق ملت را بگیرند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه