امام جمعه‌ی ماسال:

نیروی انتظامی با هنجارشکنان برخورد کند / کشاورزان شخم زمستانه را جدی بگیرند

امام جمعه‌ی ماسال گفت: وقتی خودرویی خط قرمز را رد می‌کند ماموران ما خودرو را متوقف می‌کنند اما آیا این مامور وظیفه ندارد با خانمی که در خیابان خط قرمزهای دین و اخلاق را لگدمال می‌کند برخورد کند؟

نیروی انتظامی با هنجارشکنان برخورد کند / کشاورزان شخم زمستانه را جدی بگیرند

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، حجت الاسلام سید هادی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ماسال با اشاره به سالروز توطئه استعماری کشف حجاب در ایران گفت: عنایتی که اسلام به زنان داشته بیشتر از مردان است. چرا که زنان در دامنشان مردان شجاع تربیت می کنند.

امام جمعه ماسال نقش زنان در اصلاح جامعه را اساسی دانست و تاکید کرد: اگر زنان انسان ساز از جامه ای گرفته شود یقینا آن جامعه به انحطاط کشیده می شود. متاسفانه امروز می بینیم در جامعه برخی لباس ها سنخیتی با اسلام ندارد. لباس های بدن نمایی که در شان زنان ما نیست.

وی افزود: دلسوزی دنیای غرب و استکبار برای آزادی زنان نیست. این آزادی برای مردان چشم چران و هوسران است. در اسلام حجاب از ضروریات دین است و اگر کسی عالما و عامدا آن را انکار کند از اسلام خارج است. اصرار اسلام بر حجاب برای حفظ کرامت و عزت زنان است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان ضمن تقدیر از زحمات نیروهای انتظامی گفت: چرا وقتی می‌بینم برخی زنان با کشف حجاب و لباس های آن چنانی در جامعه حولان می دهند هیچ کس نیست که به آنها تذکری بدهد. وقتی خودرویی خط قرمز را رد می‌کند ماموران ما خودرو را متوقف می‌کنند اما آیا این مامور وظیفه ندارد با خانمی که در خیابان خط قرمزهای دین و اخلاق را لگدمال می‌کند برخورد کند؟

امام جمعه ماسال در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خود نیروی انتظامی می‌گوید سگ گردانی و کشف حجاب در خودرو جرم است. پس چرا برخورد نمی‌شود؟ رضاخان این‌همه تلاش کرد برای کشف حجاب زنان ما اما موفق نشد. چه شد که حالا فرهنگ غربی در جامعه نفوذ کرده است؟

حجت الاسلام موسوی در ادامه ضمن گرامیداشت ۲۰ دی ماه سالروز ترور شهید احمدی روشن گفت: دشمنان در دانشگاه ها دو برنامه دارند یکی علم زدایی و دیگری دین زدایی. می‌خواهند با کاهش شتاب علمی در اساتید و دانشگاهیان و به حاشیه بردن دانشگاه‌ها با بهانه‌هایی همچون نشاط علمی از طریق کنسرت و اردوهای مختلط، دانشگاه ها را از رسالت اصلی خود دور کنند.

امام جمعه ماسال در پایان با اشاره به مزیت های شخم زمستانه برای کشاورزان گفت: متاسفانه می‌بینم که اغلب مزارع ما هنوز شخم زمستانه نشده اند. در حالی‌که شخم زمستانه مزایای زیادی دارد. در این فصل که منابع خدادادی آب زیاد است کشاورزان می توانند با شخم زمستانه آفات و بیماری های زیادی را از مزارع خود دور می‌کنند و در فصل بهار دچار شتاب زدگی نشوند.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه