در اولین روز از سفر واعظی به گیلان؛

گزارش تصویری از حضور وزیر ارتباطات در فومن

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار گیلان امشب با حضور در گلزار شهدای شهرستان فومن ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

گزارش تصویری از حضور وزیر ارتباطات در فومن

به گزارش ۸دی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمدعلی نجفی استاندار گیلان شامگاه پنجشنبه با حضور در گلزار شهدای شهرستان فومن ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و در جوار امام زاده میرزا این شهرستان نماز جماعت مغرب و عشا را اقامه کردند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار گیلان همچنین پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در نشستی که با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، برخی از روحانیون منطقه و روسای ادارات در گلزار شهدا برگزار شد به بررسی مسائل و مشکلات منطقه پرداخت.

در این دیدار همچنین تعدادی از نمازگزاران به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند .

 واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از ظهر پنجشنبه در آغاز سفر دو روزه به گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر و همچنین عصر این روز در جلسه شورای اداری شهرستان شفت حضور پیدا کرد.

برگزاری جلسه رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی، جلسه صادرات غیرنفتی، حضور در نمازجمعه یکی از شهرستانها و نشست با مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، از جمله برنامه های فردا روز دوم سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به گیلان است.

انتهای پیام/

t,lk hofhv t,lk

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه