فرمانده گردان امام حسین (ع) آستانه‌اشرفیه خبر داد:

اعزام ۳۲ بسیجی دوره‌دیده برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) در قالب گردان فاتحین

فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان آستانه‌اشرفیه خبر از اعزام ۳۲ بسیجی دوره‌دیده به کشور سوریه در قالب گردان فاتحین داد.

اعزام ۳۲ بسیجی دوره‌دیده برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) در قالب گردان فاتحین

به گزارش ۸دی، به نقل از آستان‌خبر؛ مقداد دوهندو با اشاره به اینکه گردان امام حسین (ع) به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی و توسط فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌منظور تأسیس یک بنیان رزمی عملیاتی انجام شد اظهار داشت: گردان امام حسین (ع) گردانی عملیاتی است که در زمان بحران وارد عمل می‌شود.

وی با اشاره به دورهای آموزشی برگزارشده در گردان امام حسین (ع) گفت: داوطلبان بسیجی فعال در مدت ۴۵ روز با انواع آموزش‌های نظامی، رزمی، دفاعی، تاکتیکی، پدافند غیرعامل و آمادگی جسمانی آشنا می‌شوند.

فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان آستانه‌اشرفیه به برگزاری در برنامه‌های فرهنگی توسط این گردان اشاره کرد و افزود: شرکت در راهپیمایی‌ها و اعیاد مناسبتی و برپایی حلقه‌های صالحین و اجرای برنامه‌های مناسبتی از طریق فراخوان دسته‌های مختلف این گردان از جمله برنامه‌های فرهنگی اجرایی توسط گردان امام حسین (ع) در آستانه‌اشرفیه است.

دوهندو با اشاره به دوره‌های آموزش نظامی توسط گردان امام حسین (ع) گفت: از ابتدای سال جاری تعداد ۳۶۰ بسیجی در قالب فراخانهای گردانی و تعداد ۱۶۶ نفر در قالب هشت فراخوان در دوره‌های سلاح شناسی، میادین تیر و استفاده از دستگاه‌های شبیه‌ساز شرکت کرده‌اند.

وی به اعزام ۳۲ بسیجی دوره‌دیده به کشور سوریه در قالب گردان فاتحین اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری بیش از ۹۰ بسیجی در قالب نیروهای واکنش سریع و ۲۰ بسیجی دوره دیده در قالب مأموریت  مستشاری برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از این گردان حضور یافتند.

فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به مزایای حضور بسیجیان در گردان امام حسین (ع) گفت: بسیجیان فعال علاقه‌مند می‌توانند در پایگاه شهری واقع در مسجد جامع آستانه‌اشرفیه و یا محل استقرار این گردان در کشل حضور پیداکرده و ثبت‌نام کنند تا علاوه برگذراندن دوره‌های تخصصی رزمی و نظامی از امتیازات مختص دوره دیدگان از جمله حضور در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و جایگزینی دوره‌های آموزشی خدمت مقدس سربازی بهره ببرند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه