همسر شهید مدافع حرم:

به فرزندانم می گویم پدرتان روزی با امام زمان بازخواهد گشت/ روز قبل از شهادت ۸ بار با خانه تماس گرفت

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به منظور تکریم مقام شهدا، به دیدار خانواده شهید مدافع حرم سید جمال رضی رفتند.

به فرزندانم می گویم پدرتان روزی با امام زمان بازخواهد گشت/ روز قبل از شهادت ۸ بار با خانه تماس گرفت

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»،  در این دیدار، همسر شهید ضمن خوشامدگویی به حضار، مهمان دوستی و خوش خلقی و ولایی بودن شهید را مثال زدنی ذکر و گفت: «هنگامی که شهید اولین بار از سوریه به ایران برگشت، صد بار بیشتر از قبل ولایی تر شده بودند و همواره از درایت حضرت آیت الله خامنه ای برای کشور و منطقه می گفتند.

او با ذکر سختی ها و مصائب از دست دادن پدری مهربان برای فرزندانش ذکر کرد و افزود: «جمال با همه تعلقاتی که یک فرد می تواند به دنیا داشته باشد و وابستگی شدیدی که ایشان به خانواده خود داشته، با این حال به خاطر هدف والای خود که همانا حفظ اسلام و دفاع از ارزشها، از همه تعلقات دل بردید.»

همسرشهید در ادامه از مسئولیت سنگین خانواده شهدا و اساتید و دانشجویان در زنده نگهداشتن یاد شهدا گفتند و ذکر کرد:«همه ما که اینجا نشستیم و در مورد شهدا صحبت می کنیم مسئولیت مان با دیروز فرق می کند. ان شاء الله به یاری خداوند بتوانیم توفیق انجام وظیفه خود در قبال شهدا را داشته باشیم.»

ایشان ضمن درخواست دعا برای خانواده شهدا، اظهار داشت: «دلتنگی خود و فرزندانم که حدود ۸ ماه پدر خود را ازدست دادند، زیاد است، فرزندانم هرجا که پدری را مشاهده می کنند که با فرزند خود بازی میکند از من جویای حال پدر می شوند و من به آنها می گویم ان شاء الله پدرتان روزی با امام زمان برخواهد گشت».

ایشان ویژگی دیگر شهید را خواندن مداوم نمازشب و علاقه وافر به خانواده ذکر و گفتند: «در روز ۱۳ فروردین و یک روز قبل از شهادت، ۸ بار به خانه تماس گرفته بود و با همه حال و احوال کردند.»

ایشان مهم ترین وظیفه دانشگاهیان را فرهنگ سازی برای ظهور امام زمان و آشنایی با اهداف مدافعان حرم دانستند و از همه حضار درخواست کردند که رسالت و وظیفه خود عمل کنند.

این شهید مدافع حرم متولد سال ۱۳۶۰ ، شهرستان آستانه اشرفیه بوده و ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ در راه دفاع از حرم بی بی زینب به مقام والای شهادت نائل آمدند، از ایشان دو یادگار به نام های محمدطاها ، ۷ ساله و محمدحسین، ۲ ساله به جا مانده است.

%image_alt% %image_alt% %image_alt% %image_alt%  %image_alt% %image_alt% %image_alt%

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مدیری که پایه های صندلی اش با ریختن خون این شهیدان روی زمین مانده اما با تخلف و کم کاری و خیانت روزگار می گذراند جنایتکار است و اگر نهادهای مسئول به خیانتش رسیدگی نکنند در جنایتش شریکند.
در حاشیه