عاشوری پیگیری کردن روند ساخت و ساز امامزاده ابراهیم(ع) شفت را معجزه دانست

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی گفت: اینگونه اظهار نظر ها به علت آشنایی نداشتن با قانون است، بنده نماینده مردم هستم ولی قادر به معجزه که نیستم.

عاشوری پیگیری کردن روند ساخت و ساز امامزاده ابراهیم(ع) شفت را معجزه دانست

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صبح شفت، رئیس شورای اسلامی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) در از روند کند ساخت و ساز در امامزاده ابراهیم گلایه کرده و علت این کم کاری را پی گیری نشدن این وضعیت از طرف نماینده مردم  شهرستان شفت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد به تبع این صحبت ها ناصر عاشوری واکنش نشان داد و با رد این گفته ها افزود: اینگونه اظهار نظر ها به علت آشنایی نداشتن با قانون است، بنده نماینده مردم  هستم ولی قادر به معجزه که نیستم.

ناصر عاشوری ادامه داد : من خودم در امامزاده ابراهیم حضور پیدا کردم به همراه مسئولین شهرستان هلال احمر و فرماندار محترم و همچنین استاندار محترم چند بار برای بازدید به امامزاده ابراهیم رفته ایم و بعد از آن بیشتر از ده سفر در آن جا رفتم و با مردم صحبت داشتم و از نزدیک مشکلاتشان را رصد می کردم.

نماینده شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی افزود: امکاناتی از قبیل چادر و مواد غذایی به مردم حادثه دیده تعلق گرفت و به تعدادی از افراد کمکهای بلاعوض شد و بعد هم جلساتی که در استانداری و فرمانداری داشتیم و با حضور مسئولین و نظام مهندسی و بنیاد مسکن جهت تسهیل در صدور پروانه اقدام کردیم. تعدادی پروانه ساخت صادر شده و تعدادی هم نیاز به تکمیل مدارک دارد و قرار است بنیاد بجای اینکه به هر فرد یک واحد اختصاص بدهد چهار واحد اختصاص دهد.
عاشوری اضافه کرد بعد از آن حادثه امکاناتی چون آتش نشانی و بیل مکانیکی در امامزاده ابراهیم مشغول خدمت رسانی شدند و برای افراد حادثه دیده  وام مسکن پانزده میلیون تومانی در نظر گرفته شده است و همچنین دو میلیارد تومان برای تعمیرات زیرساختها تصویب شده است.
نماینده شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما میخواهیم در آنجا پاسگاه و پایگاه بسیج و خانه ی بهداشت بسازیم و ورودی شهر را آسفالت کنیم و…اینها اقدامات بدون چشم داشت ما برای مردم بوده است و مهم ترین کار ما این بود که از دولت بخاطر آتش سوزی مصوبه گرفته ایم.
وی در پاسخ به خبرنگار ما که پرسیده بود چرا از سه میلیون تومان کمکی که در شبکه ی باران زیر نویس شده بود فقط یک ملیون تومان به دست مردم رسیده گفت: این کمک ها ادامه دارد و در آینده به دست مردم میرسد.
ناصر عاشوری در پایان خطاب به مردم و شورای اسلامی شهرک امامزاده ابراهیم اعلام کرد :ما تا به امروز هر خدمت رسانی که کردیم وظیفه ی ما بوده است و در آینده هم به خدمات خود ادامه میدهیم و توصیه ی ما به حادثه دیدگان این است که ملک های خود را پس از بازسازی بیمه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه