معاون وزیر راه و شهرسازی:

۳ کیلومتر دیگر پروژه آزادراه رشت قزوین تا پایان سال به اتمام می‌رسد

معاون ساخت و توسعه راه‌های وزیر راه و شهرسازی گفت: با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید، ۳ کیلومتر پروژه تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

۳ کیلومتر دیگر پروژه آزادراه رشت قزوین تا پایان سال به اتمام می‌رسد

به گزارش ۸دی، خیرالله خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با بهره برداری از سه کیلومتر آزاد راه رشت قزوین تا پایان سال، ۷۰ درصد گلوگاه‌های محور رودبار منجیل رفع شده و ۳۰ درصد باقیمانده نیز با احداث ادامه آزاد راه رفع می‌شود.

معاون ساخت و توسعه راه‌های وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: این سه کیلومتر باقیمانده آزاد راه از محدوده بحرانی بود که برای مردم گلوگاه ایجاد می‌کرد و پس زدن ترافیک را موجب می‌شد.

وی گفت: با ساخت و حفاری ۳ هزار و ۶۰۰ متر تونل و پل در مدت ۲ سال در زمینه پل و تونل سازی توسط مجریان مشاوران پیمانکاران و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل رکورد زده شده و حدود ۸ کیلومتر رمپ و لوپ و جاده‌های سه خطه هم احداث شده است.

معاون ساخت و توسعه راه‌های وزیر راه و شهرسازی هزینه اجرا شده این پروژه را تاکنون هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر ۳ کیلومتر پروژه تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی همچنین از احداث پل خاص دایره‌ای با شیب منظم به قطر ۳۷۰ متر برای رفاه حال مردم منجیل خبر داد و گفت: شرایط سرمایه‌گذاری ۸ کیلومتر باقیمانده آزاد راه هم آماده است و عملیات اجرایی آن در اسرع وقت انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه