کمیته اطلاع رسانی دهه فجر گیلان به شفت سفر کرد

کمیته اطلاع رسانی دهه فجر استان گیلان به شهرستان شفت سفر کرد و با دادان لوح تقدیر و همچنین بسته فرهنگی که چای تولیدی شفت هم در آن وجود داشت از خبرنگاران تقدیر کردند.

کمیته اطلاع رسانی دهه فجر گیلان به شفت سفر کرد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صبح شفت، کمیته اطلاع رسانی دهه فجر استان گیلان به شهرستان شفت سفر کرد و با دادان لوح تقدیر و همچنین بسته فرهنگی که چای تولیدی شفت هم در آن وجود داشت از خبرنگاران تقدیر کردند.

همچنین اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه ی فجر استان گیلان امروز صبح در منزل شهید احمری حاضر شدند و با پدر شهید خسرو احمری احمدسرایی دیدار کردند.

پدر شهید احمری با اشاره به این که پسرش از شهدای دوران انقلاب اسلامی است که در ۱۱ آذر ۵۷ در درگیری با اعضای گارد شاهنشاهی به فیض شهادت دست یافت افزود: اختناق و فضای سنگین حکومتی دوران شاهنشاهی جوانانی همانند پسرم را راهی خیابان کرد تا به مبارزه با آن نظام ملعون بپردازند.

علی اکبر احمدسرایی به دستاوردهای نظام اسلامی اشاره کرد و اضافه کرد: این پیشرفتها حاصل تلاش و از خودگذشتگی این شهدای گرانقدر است.

پدر شهید احمری با تشکر از فرماندار شفت به تقدیر و تشکر از شفیعی ثابت پرداخت و گفت: هرگاه او را میبینم یاد پسرم می افتم. وی فردی است زحمتکش و مردم دار که خصایصی دارد که یاد فرزندم برایم تداعی می شودو آقایشفیعی ثابت برای خانواده های معظم شهدا یک نعمت هست

لازم بذکر است پدر  شهید احمری خاطراتی از دوران  انقلاب و چگونگی شهید شدن فرزندش برای اعضای کمیته اطلاع رسانی دهه فجر نقل کرد.

IMG_5609

IMG_5666

IMG_5672

IMG_5699

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه