اندیشه دینی ما می گوید رضایت مردم یک اصل است/ نیروی انتظامی از کارآمدترین پلیس های دنیا

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی به مردم گفت: کاهش ۷ درصدی تلفات جاده ای در کشور نتیجه استفاده نیروی انتظامی از تجهیزات الکترونیکی است.

اندیشه دینی ما می گوید رضایت مردم یک اصل است/ نیروی انتظامی از کارآمدترین پلیس های دنیا

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا، سردار « اسماعیل احمدی مقدم» در اولین نشست استانداران دولت تدبیر و امید با بیان این که اندیشه و افکار دینی ما می گوید در تامین امنیت مشارکت مردم و پاسخگویی به مطالبات و رضایت آنها یک اصل بشمار می رود، افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی توانسته است یکی از کارآمدترین پلیس های دنیا به شمار رود.

احمدی مقدم با اشاره به این که زیر ساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در نیروی انتظامی فراهم شده است، اظهارداشت: تسلط اطلاعاتی و قدرت شبکه سازی منجر به افزایش تحرک می شود که ما را از خیلی چیزها بی نیاز می کند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز پلیس فتای جمهوری اسلامی ایران که با سرعت تشکیل شد یکی از کارآمدترین پلیس ها در این عرصه در سطح دنیا است.

احمدی مقدم در ادامه این نشست به تشریح عملکرد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در زمینه های مبارزه با قاچاق، برقراری امنیت در مرزها و مبارزه با مواد مخدر پرداخت.

وی با اشاره به این که سالانه میلیون ها خدمت الکترونیکی از طریق نزدیک به یک هزار دفتر پلیس +۱۰ در سراسر کشور به مردم ارائه می شود، گفت: کاهش هفت درصدی تلفات جاده ای طی سال جاری نیز نتیجه استفاده از تجهیزات الکترونیکی می باشد.

همچنین در نشست نوبت صبح امروز، استاندار اصفهان با موضوع مباحث مرتبط با ترافیک و حمل نقل و استاندار آذربایجان غربی با موضوع مباحث مربوط به امور مرز سخنرانی خواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه