با حکم توسط مدیرعامل شرکت گاز گیلان:

رئیس جدید اداره گاز آستارا منصوب شد

صدق کار به عنوان رئیس جدید اداره گاز آستارا توسط مدیرعامل شرکت گاز گیلان منصوب شد.

رئیس جدید اداره گاز آستارا منصوب شد

به گزارش ۸دی، به نقل از آستارا پرس، محمد مظفری سرپرست فرمانداری این شهرستان صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید اداره گاز شهرستان آستارا اظهار داشت:

امیدواریم کارکنان و پرسنل زحمتکش این اداره بر ادامه روند مطلوب گازرسانی جهت رضایتمندی پیش از پیش مردم شهرستان کوشا باشند.

مظفری با بیان اینکه معیار و ملاک برای همه در انجام کار، صداقت و تلاش برای رفاه و آسایش مردم با تکیه بر نیروهای متعهد و متخصص است افزود:

خوشبختانه این شهرستان از نظر شاخص های برخورداری در امر گازرسانی به ۸۳ درصد رسیده که قبل از دولت تدبیر و امید این شاخص ۶۹ درصد بود.

سرپرست فرمانداری آستارا با بیان اینکه عملیات گازرسانی به ۷ روستای این شهرستان در دستور کار بود که اهالی روستای تله خان از نعمت گاز بهره مند شدند تصریح کرد:

عملیات گاز رسانی به حیران نیز به سرعت در حال انجام است و امید داریم که در دهه مبارک فجر امسال این روستا نیز از موهبت گاز برخوردار شود.

به گزارش آستارا پرس، در پایان این جلسه با تقدیر از خدمات چند ساله بودش، رئیس پیشین اداره گاز آستارا ، صدق کار  به عنوان رئیس جدید این اداره از سوی مدیرعامل شرکت گاز گیلان منصوب شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه