امام خامنه ای از تقوا و اخلاص “آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی” تجلیل کردند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی‏ با تسلیت درگذشت عالم مجاهد آیت‌الله آقای حاج سیّدحسن طاهری‌خرم‌آبادی‏، از نقش این عالم بزرگوار در نهضت امام خمینی(ره) و همچنین حضور اثرگذار و وفادارانه ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تجلیل کردند.

امام خامنه ای از تقوا و اخلاص “آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی” تجلیل کردند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی‏ با تسلیت درگذشت عالم مجاهد آیت‌الله آقای حاج سیّدحسن طاهری‌خرم‌آبادی‏، از نقش این عالم بزرگوار در نهضت امام خمینی(ره) و همچنین حضور اثرگذار و وفادارانه ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تجلیل کردند.

ایشان افزودند: تقوا و اخلاص همراه با هوشمندی و متانت از شاخصه‌های برجسته‌ی این روحانی مجاهد و مبارز بود.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر درگذشت عالم مجاهد آیت‌الله آقای حاج سیّدحسن طاهری خرم‌‌آبادی رحمه‌الله علیه را که پس از دوران طولانی بیماری رنجبار اتفاق افتاده است، با تأسف و تأثر دریافت کردم. این عالم بزرگوار که از آغاز نهضت امام بزرگوار در صفوف مبارزه قرار داشت، در دوران پس از پیروزی نیز همواره دارای نقش اثرگذار بوده و در عرصه‌‌های گوناگون فکری و سیاسی و جهادی، وفادارانه نقش آفرینی می‌کرد و تقوا و اخلاص همراه با هوشمندی و متانت از شاخصه‌‌های برجسته‌ی این روحانی مجاهد و مبارز بود.

اینجانب تسلیت صمیمانه‌ی خود را به فرزندان و بازماندگان مکرّم و همه‌ی ارادتمندان و دوستان ایشان تقدیم میدارم و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سیّد علی خامنه‌ای
۱۶ شهریور ۱۳۹۲

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه