نماینده مردم رشت در مجلس:

بی توجهی مسئولان به مرگ خاموش رودخانه های گیلان/ سازمان محیط زیست اقتدار لازم را برای ساماندهی سراوان ندارد

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: سازمان محیط زیست نباید نسبت به تالاب ها و رودخانه های گیلان بی توجه باشد.

بی توجهی مسئولان به مرگ خاموش رودخانه های گیلان/ سازمان محیط زیست اقتدار لازم را برای ساماندهی سراوان ندارد

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، در مورد وضعیت گیلان، اظهار کرد: هنوز معضلات زیست محیطی، بیکاری، مشکلات و موانع راه تولید در استان پابرجا است.

وی افزود: سازمان محیط زیست یک دستگاه بازدارنده در تخریب محیط زیست و وظیفه ذاتی آن حفظ محیط زیست است.

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر اینکه شرکت ها، پیمانکاران و مجموعه هایی که در حوزه کسب و کار فعالیت دارند از عملکرد سازمان محیط زیست ناراضی هستند، اضافه کرد: متأسفانه سازمان محیط زیست برای آنها موانع ایجاد می کند.

کوچکی نژاد با اشاره به این موضوع که سازمان محیط زیست باید در حفظ محیط زیست در گیلان تلاش بیشتری داشته باشد، تصریح کرد: متأسفانه شاهد کم کاری در این حوزه هستیم.

وی با بیان این مطلب که سازمان محیط زیست اقتدار لازم برای ساماندهی سراوان را ندارد، اضافه کرد: این سازمان که متولی حفظ محیط زیست است تاکنون این اقتدار را از خود نشان نداده است.

کوچکی نژاد با تأکید براینکه سازمان محیط زیست باید در رفع جدی معضل سراوان بیشتر ورود کند، تصریح کرد: متأسفانه حرکت جدی را در این زمینه شاهد نبودیم.

وی در خاتمه اظهار کرد: متولیان محیط زیست در استان و در کشور نباید نسبت به در آستانه مرگ بودن رودخانه ها و تالاب های استان گیلان بی توجه باشند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه