فرماندار لنگرود خبر داد:

افتتاح بیش از ۱۵۰ پروژه در دهه فجر/ جمهوری اسلامی محکم‌ترین و ریشه‌دارترین حکومت در منطقه است

فرماندار لنگرود از افتتاح بیش از ۱۵۰ پروژه با اعتباری بالغ‌ بر ۳۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح بیش از ۱۵۰ پروژه در دهه فجر/ جمهوری اسلامی محکم‌ترین و ریشه‌دارترین حکومت در منطقه است

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، فرماندار لنگرود در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر که عصر امروز دوشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: اصول انقلاب اسلامی بنا به فرموده مقام معظم رهبری اسلام، امام، ارزش‌های انقلاب اسلامی و قانون اساسی است.

 

وی حفظ اصول انقلاب را اولین تکلیف ما در مقابل نظام جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: همه دلدادگان باید به اصول انقلاب پایبند باشند و دهه فجر فرصتی است که به اصول انقلاب توجه و آمادگی لازم را داشته باشیم و دنیا نیز از این آمادگی و هوشیاری ملت ایران درس می‌گیرد که در همه حال از این اصول  حفاظت می‌کنیم.

 

سیدرضا جوادپور ادامه داد: این پیام باید در دهه فجر بیان شود که ملت ایران بر اصول انقلاب خود ایستادگی می‌کند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه دهه فجر و ۲۲ بهمن فرصتی برای  تجلیل از امام، شهدا، مردم و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: جامعه ما هرگز اندرزها و اندیشه‌های امام راحل را فراموش نمی‌کند و اندیشه امام (ره) باید روزبه‌روز بیشتر بیان شود.

 

وی بزرگ‌ترین ویژگی مردم ما را تبعیت از رهبری عنوان و اذعان کرد: نظام جمهوری اسلامی محکم‌ترین و ریشه‌دارترین حکومت در منطقه و جزیره امن و باثباتی است که امنیت ما نشانه قدرت ماست و دشمن نمی‌خواهد در جهات مادی و معنوی قدرتمند شویم و مسیر قدرت نیز اندیشه‌های امام راحل و رهبری است.

 

جوادپور با تأکید بر حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن معیاری برای نظام جمهوری اسلامی است که علیه حکومت استبدادی و سلطنتی و وابسته به غرب و امریکا قیام کرد.

 

فرماندار لنگرود ادامه داد: راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن پاسخ مثبتی به امام، اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل است.

 

وی با تأکید بر خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم و اینکه بزرگداشت دهه فجر وابسته به یک‌نهاد نیست، افزود: جشن‌های انقلاب اسلامی مردمی برگزار می‌شود که این مورد تأکید مقام معظم رهبری، دولت و خود مردم است و همه باید به‌صورت فعال شرکت کنند.

 

فرماندار لنگرود از افتتاح بیش از ۱۵۰ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: این آمار تا به امروز اعلام‌شده و قطعی نیست و تعدادی  از دستگاه‌ها باید پروژه‌های خود را تا پایان هفته اعلام و این آمار تغییر خواهد کرد.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه