با پیشنهاد استاندار گیلان؛

بخشدار جدید کیاشهر معارفه شد + تصاویر

طی حکمی از سوی وزیر کشور، حجت حاجی پور به‌عنوان بخشدار بندر کیاشهر منصوب و مراسم معارفه وی امروز برگزار شد.

بخشدار جدید کیاشهر معارفه شد + تصاویر

به گزارش ۸دی، به نقل از آستان‌خبر؛ طی مراسمی امروز در سالن دکتر حسابی بخش کیاشهر، حجت حاجی پور با پیشنهاد استاندار گیلان و حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، به‌عنوان بخشدار جدید کیاشهر منصوب شد.

حاجی پور بخشداری لاهیجان را در کارنامه خود دارد.

در این مراسم از تلاش‌های ۳۲ ماهه قربان خوشحال تقدیر شد.

از خوشحال به‌عنوان یکی از گزینه‌های بخشداری در یکی از فرمانداری‌های شرق دور نام‌برده می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی کریمی در مراسم تودیع و معارفه بخشدار کیاشهر بابیان اینکه من اهل تعارف و تشریفات نیستم اظهار داشت: قربان خوشحال مسئولی شبانه‌روزی بود که همانند یک جوان کار طاقت‌فرسا می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه خوشحال برای کارشان حیثیتی قائل بودند گفت: قربان خوشحال با رفتن از کیاشهر، خود ضرر نکرد بلکه ممکن است بخش ضرر کرده باشد هرچند که آینده این موضوع مشخص خواهد کرد و این بستگی به عملکرد شهردار جدید دارد.

کریمی با اذعان به اینکه بخش کیاشهر دارای ظرفیتی شهرستانی است افزود: با توجه به سابقه خدمتی بخشدار جدید، انتظارات از او بالاست و از طرفی جوانی و تحصیلات آقای حاجتی برای ما امتیاز است.

امام جمعه کیاشهر گفت: مسئولان باید بدانند که همه مردم و مسئولان را نمی‌توان راضی کرد و باید ملاکمان رضایت خدا باشد.

رحیم حیدری گلرودباری نیز در این مراسم با اشاره به اینکه نباید بخشدار جدید را تنها گذاشت اظهار داشت: ما یک دولت کوچک و نماینده نظام هستیم و با عملکرد درستمان باعث رضایت مردم از نظام و انقلاب می‌شویم.

وی با اذعان به اینکه باید به‌گونه‌ای خدمت کنیم که عدم حضور ما خلئی در محل خدمتمان ایجاد کند بیان کرد: هر یک از مسئولان جدید دارای تجارب کاری مختلفی هستند که باید نقاط ضعف را مرتفع و نقاط قوت را در محل خدمتی جدید تقویت کنند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه بخشداری مدیریت راهبردی است افزود: از بخشدار جدید می‌خواهم که با اصل مشورت پذیری با گروه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی نشست‌های مختلف برگزار کرد و از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کند و بخشدار نباید تنها به بیان مشکلات بسنده کرده و باید طرح ارائه دهد.

بیان دستاوردهای دولت از دیگر محوریت سخنان فرماندار آستانه‌اشرفیه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار کیاشهر بود.

انتهای پیام/

%image_alt%%image_alt%%image_alt%%image_alt%%image_alt%

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه