محمدحسین غریبی
با گذشت 10ماه صورت می گیرد؛

ساختمان یادمان شهدای گمنام رضوانشهر همچنان مورد بی مهری مسئولان! + تصاویر

در حالی که حدود یکسال از تدفین شهدای گمنام در رضوانشهر میگذرد اما همچنان طرح ساختمان یادمان این شهدا بدون اقدامی رها شده است.

ساختمان یادمان شهدای گمنام رضوانشهر همچنان مورد بی مهری مسئولان! + تصاویر

به گزارش ۸دی؛ حدود یک سال از تشییع و تدفین باشکوه شهدای گمنام می گذرد ولی هنوز مسئولین شهرستان بدون توجه، به کارهای روزمره خود ادامه می دهند.

سالها مردم رضوانشهر و پره سر در نوبت و انتظار میزبانی از شهدای گمنام بودند که این انتظار سرانجام در روز ۲۳ اسفند ۹۴ در رضوانشهر و ۹ مرداد ۹۵ در پره سر به آخر رسید و مردم با استقبال باشکوه خود برای تشییع شهدا سنگ تمام گذاشتند و بعد از تدفین شهدا طرح یادمان آن ها توسط سپاه به شهرداری رضوانشهر ارائه شد و بعد از آن وظیفه شهرداری بود که ساخت آن را انجام دهد.

اما با گذشت حدود یک سال از تشییع شهدای خوش نام در شهرستان که رنگ و بوی دیگری به شهر بخشیدند می گذرد ولی همچنان مورد بی توجهی و بی مهری مسئولین شهرستان اعم از فرمانداری و شهرداری قرار دارند و هر زمان در این خصوص مسئولین شهرستان مورد سوال قرار می گیرند، می گویند در حال پیگیری هستیم ولی همچنان اتفاقی نمی افتد.

البته انتظاری هم نیست! در دولتی که انواع فسادها اعم از حقوق نجومی و اختلاس ۸۰۰۰ میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان و موضوعاتی همچون جهاد دانشگاهی رشت و یا برگزاری یک دوره آموزش حرکات مدرن! در رشت و … اتفاق می افتد دیگر نوبتی به ساخت یادمان قهرمانان کشور که در هشت سال جنگ تحمیلی جان خود را فدای این مرز و بوم کردند نمی رسد.

امیدواریم که ساخت این یادمان در شهرستان به زودی زود اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه