دستگیری ۱۴ نفر از سر شاخه های یک شرکت هرمی در لنگرود

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۴ نفر از سرشاخه های یک شرکت هرمی در شهرستان لنگرود خبر داد.

دستگیری ۱۴ نفر از سر شاخه های یک شرکت هرمی در لنگرود

به گزارش ۸دی نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۱۴ نفر از سرشاخه های یک شرکت هرمی در شهرستان لنگرود خبر داد.

سرهنگ حسین نیکفرد فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود استان گیلان در تشریح این خبر گفت: طی مکاتباتی که پلیس آگاهی شهرستان گنبد استان گلستان با پلیس آگاهی شهرستان لنگرود مبنی بر مفقودیت دو ماهه جوان ۲۴ ساله در شهرستان گنبد، که با ردیابی تلفن همراه این جوان مشخص شد که وی در منطقه ساحل چمخاله شهرستان لنگرود حضور داشته، تیم پلیس آگاهی شهرستان لنگرود تحقیقات خود را برای پیدا کردن این جوان آغاز کرد.

وی افزود: پلیس آگاهی با استفاده از منابع محلی و تحقیقات میدانی محل سکونت این جوان را پیدا کرده که در ادامه تحقیقات تیم آگاهی مشخص شد که بغیر از وی ۱۳ نفر دیگر داخل یک باب منزل ویلایی کاملا استتار شده مشغول به فعالیت غیر قانونی میباشند.

سرهنگ نیکفرد افزود: ضمن هماهنگی مراجع قضایی و با هوشیاری پلیس تمامی افراد در منزل دستگیر شدند و بعد از تحقیقات کارشناسی و جمع آوری و ارزیابی مشخص گردید که این افراد با استفاده از تجهیزات کامپیوتری در حال فعالیت در خصوص شرکتهای هرمی(گلدکوئیست) بودند و دفاتر و شواهد موجود در منزل صورت جلسه و به همراه متهمان، در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود استان گیلان در پایان با بیان اینکه اعضای این گروه از شهرستان های مختلف از جمله گنبد – بهشهر – بابل – نوشهر- ساری – گرگان – همدان – مهاباد – کرمان و سیستان و بلوچستان بودند، از تمام خانواده ها خواست به علت تبعات اقتصادی و اجتماعی این گونه فعالیت ها برای خانواده و نسل جوان، مراقب فرزندان خود باشند تا در دام این گروه ها نیفتند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه