واکنش کوچکی نژاد به نامه منافقان به ترامپ؛

کشتی به گل نشسته منافقان در باتلاق گرفتار شده است / تلاش منافقان برای حل مسائل غفلتی دیگر در برجام است

نماینده مردم رشت در مجلس منافقان را گرفتاران در باتلاق گل برشمرد و گفت: تلاش ها و اقدامات منافقان برای حل مسائل برجام با نامه نگاری به ترامپ غفلتی دیگر برای آنها محسوب می شود.

کشتی به گل نشسته منافقان در باتلاق گرفتار شده است / تلاش منافقان برای حل مسائل غفلتی دیگر در برجام  است

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی نسبت به نامه نگاری منافقان با رئیس جمهور جدید آمریکا به شدت واکنش نشان داد و اظهار داشت: نباید از رفتار ضد ایرانی منافقان تعجب کرد.

وی منافقان را وطن فروش خواند و افزود: آنها وطن فروشانی هستند که همیشه در ایجاد تنش در سیاست های داخلی ایران با آمریکایی ها هم صدا می شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از همگرایی برخی سیاست های داخلی با آمریکا انتقاد کرد و گفت: باید از برخی سیاست ها که تلاش می کنند با آنها هم نوا شوند تعجب کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه منافقان جایگاهی را برای اعمال قدرت در کشور ندارند، اظهار کرد: منافقان تصور می کنند با دخالت در سیاست های خارجی می توانند در اعمال سیاست های آمریکا در ایران تاثیر بگذارند.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه تلاش و اقدامات منافقان بی نتیجه است، تصریح کرد: منافقان کشتیشان به گل نشسته و گرفتار باتلاق شده اند.

وی با اشاره به تلاش های منافقان برای حل مسائل در برجام گفت: منافقان تصور می کنند با دامن زدم به مسائل برجام و مذاکره با طرفین آمریکایی می توانند قضایای برجام را حل کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه رفتار اینچنینی آنها نوعی غفلت مجدد منافقان استنباط می شود، افزود: منافقان مجددا منجر به غفلت شده اند و اینکه بتوانند گره از برجام بگشایند سخت در اشتباه هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه