ثبت نام رشته های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون آغاز شد

ثبت نام رشته های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، همزمان با سراسر کشور در واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان آغاز شد.

ثبت نام رشته های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون آغاز شد

به گزارش ۸دی نیوز، ثبت نام رشته های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، همزمان با سراسر کشور در واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان آغاز شد.

بهروز دانشیان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، بیان کرد: ثبت نام داوطلبان مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از امروز آغاز و تا روز دوشنبه مورخ ۳۰ دی ماه سال جاری ادامه دارد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

دبیر هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ادامه داد: داوطلبان کارشناسی پیوسته ۱۰ رشته/محل و کارشناسی ناپیوسته یک رشته و حداکثر ۱۰ محل دانشگاهی را می توانند انتخاب و در سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ثبت کنند .

وی متذکر شد: برای ثبت نام داوطلبان هیچ محدودیتی به لحاظ مدرک دیپلم متوسطه وجود ندارد. لذا هر داوطلب می تواند از هر یک از مجموعه های آموزشی بر اساس علاقه انتخاب رشته و ثبت نام کند. همچنین با توجه به اینکه پذیرش دانشجو بدون آزمون  بر اساس معدل کتبی دیپلم داوطلبان صورت می گیرد. در صورتی که دیپلم فرد با رشته انتخابی مغایرت داشته باشد با اعمال ضریبی معدل مذکور اصلاح خواهد شد تا امکان مقایسه معدل داوطلبان وجود داشته باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، در مورد زمان اعلام نتایج دوره کارشناسی بدون آزمون ، اذعان داشت: نتایج دوره کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون در هفته اول بهمن ماه اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاههای آزاد اسلامی در استان گیلان بالغ بر ۲۹۰ رشته /محل در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته داردو بالغ بر ۱۷۵ رشته در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه