در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه انجام شد؛

معرفی سوپرشارژر توسط دانشجویان دانشگاه آزاد واحد لاهیجان

تیمی شش نفره متشکل از دانشجویان لاهیجانی در قالب یک شرکت‌ دانش‌بنیان، دستگاه سوپرشارژر را برای مکان‌های عمومی طراحی کردند.

معرفی سوپرشارژر توسط دانشجویان دانشگاه آزاد واحد لاهیجان

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، فراگیر شدن ابزار همراه به ویژه گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، کتابخوان‌های الکترونیک و پخش‌کننده‌های موسیقی در جامعه و استفاده زیاد کاربران از آنها در همه‌جا دیده می‌شود. با توجه به مصرف بالای انرژی این دستگاه‌ها به دلیل داشتن امکانات سخت‌افزاری مختلف از قبلی اینترنت همراه، شبکه بی‌سیم و LCD‌های رنگی بزرگ، کمبود شارژ باتری مشکل و دغدغه اصلی کاربران به ویژه در محیط‌های خارج از منزل یا کار محسوب می‌شود.

به گفته سعید رضوی، یکی از محققان این تیم سازنده، مدیران مراکز مختلف و صاحبان مشاغل عمومی همواره به دنبال ابزارهای مناسب و نوین اطلاع‌رسانی، تبلیغات و همچنین ارائه خدمات مختلف جهت جذب حداکثری مشتریان خود هستند.

سوپرشارژر یک محصول جدید با ویژگی‌های منحصر به‌فرد جهت ارائه هم‌زمان خدمات رایگان شارژ تلفن‌های همراه و تبلیغات تاثیرگذار در قالب یک دستگاه الکترونیک با هدف جلب رضایت مدیران و مشتریان در اماکن عمومی است.

رضوی می‌گوید: «یک سری پورت در این دستگاه‌ها تعبیه شده است که همه آنها هوشمندند و درگاه پورت بر اساس توان دستگاهی که شارژ نیاز دارد، آن را شارژ می‌کند. در قسمت اتصال کوتاه، این دستگاه محافظ دارد و از دستگاه در حال شارژ در مقابل نوسان برق محافظت می‌کند».

طراحی پورت‌های این دستگاه بر اساس استاندارد بین‌المللی شارژ تلفن‌های همراه است.

به گفته رضوی، این دستگاه در دو مدل دیواری و استند ساخته شده است که با برق شهری کار می‌کند و در مدل‌های مختلف از پنج تا ۱۴ دستگاه را به صورت هم‌زمان شاژر می‌کند.

وی افزود: «سوپرشارژر در مکان‌های عمومی همانند هتل‌ها و فرودگاه‌ها کاربرد دارد و به غیر از شارژر، به دلیل طراحی‌ای که دارد می‌تواند یک رسانه تبلیغاتی نیز باشد و تبلیغات را نیز نمایش دهد».

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه