عضو شورای شهر رشت در جلسه امروز شورا:

۱۲۰ نفر را یک شبه در شهرداری استخدام کردند / رشت در ولنگاری مدفون شده است

عضو شورای شهر رشت گفت: چطور ۱۲۰ نفر یک روزه وارد کار میشوند؟ اما جوانانی که با هزار بدبختی در دانشگاههای کشور درس می خوانند نمی توانند به شهرداری وارد شوند.

۱۲۰ نفر را یک شبه در شهرداری استخدام کردند / رشت در ولنگاری مدفون شده است

به گزارش ۸دی، محمود باقری خطیبانی در یک صد و هفتادمین جلسه شورای شهر رشت با اشاره به جذب ۱۲۰ نیرو توسط شهرداری اظهار داشت: دوره ای که از مشکل پرداخت حقوق کارکنان رنج میبریم، چرا حدود ۱۲۰ نیرو وارد شهرداری شده اند، چرا شهرداری قراردادهای جدید می بندد؟

وی با بیان اینکه جوان های تحصیل کرده شهر آروزی کارمند شدن دارند تصریح کرد: چطور این دوستان  یک روزه وارد کار میشوند؟ اما جوانانی که با هزار بدبختی در دانشگاههای کشور درس می خوانند اما نمی توانند به شهرداری و ادارات وابسته وارد شوند.

باقری به دریافت وام شخصی ۱ میلیاردی شهردار رشت اشاره کرد و گفت: چرا وام شهردار بازگردانده نشده است اما اسامی دانه درشت ها را مطرح می کنید؟

وی افزود: کدام حکم شرعی این اختیارات را به شهردار داده است؟ چرا نخبگان ما باید برای هزینه ها دست به دامن مسئولین باشند اما شهر ما در ولنگاری مدفون باشد و با رفت و آمد و دعوت مکرر از هنرمندان کشوری هزینه های هنگفتی بپردازیم؟

باقری با بیان اینکه یک کانال تلگرامی منتسب یه شهرداری رشت، رشت را شهر بی روز دانسته است افزود: ما اجازه نمی دهیم سوریه و عراق در کشور ما بوجود بیاید و روزی بجای حلب بگویند رشت آزاد شد. رشت شهر بی روز نیست چرا این روز را انتخاب کردند در صورتیکه روزهای دیگری را میشد روز رشت نامید. ما اجازه نمی دهیم کسی جلوی نظام و انقلاب بایستد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه