با حضور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان؛

۲ واحد مسکن محرومین در رضوانشهر به بهره برداری رسید

با حضور جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان ۲ واحد مسکن محرومین ساخته شده توسط سپاه، در رضوانشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

۲ واحد مسکن محرومین در رضوانشهر به بهره برداری رسید

به گزارش ۸دی، سردار مهدی کاظمی پور، روز شنبه در آیین افتتاح ۲ واحد مسکونی محرومین واقع در روستاهای بخش مرکزی رضوانشهر اظهار داشت: حمایت از اقشار ضعیف جامعه جزو اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است و در همین راستا سپاه نیز وارد عمل شده است .

وی بیان کرد: سپاه قدس گیلان جهت ساخت یکهزار واحد مسکونی برای محرومین وارد عمل شده است که تا کنون ۳۰۰ واحد آن در سطح مناطق مختلف این استان تحویل مردم شده است و ۷۰۰ واحد دیگر نیز تا پایان سال تحویل می شود.

سردار کاظمی پور با اشاره به سهم شهرستان رضوانشهر از این میزان مسکن گفت: از مجموع یکهزار واحد مسکن محرومین در دست ساخت، ۵۰ واحد سهم سپاه شهرستان رضوانشهر است که باید تا پایان سال پس از ساخت و تکمیل تحویل افراد محروم در این منطقه شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تشکر از فرمانده سپاه رضوانشهر مبنی بر پیگیری لازم در این راستا گفت: با حضور فرمانده سپاه رضوانشهر ما شاهد شتاب در طرح های مختلف و به نتیجه رسیدن زود هنگام در کارها هستیم و لازم است دیگر نهاد ها نیز در دادن انشعابات از قبیل آب، گاز و برق اقدام لازم را بعمل آورند.

در این آئین ۲ باب مسکن مددجویی تحت پوشش هرکدام به مساحت ۵۰ متر مربع در روستاهای بخش مرکزی رضوانشهر به بهره برداری رسید و تحویل خانواده های محروم شد.

حاضرین همچنین پس از این آئین به دیدار خانواه شهدای اهل سنت، منطقه رفتند و از نزدیک با آنان به گفت و گو پرداختند.

شهیدان شاهگلدی، شیرعلی و شفاعت الماسی از شهدای ترور و اهل سنت در شهرستان رضوانشهر هستند که در تاریخ بیست و سوم اسفندماه سال یکهزارو سیصدو شصت و یک واقع در روستای رینه رضوانشهر بدست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

در این آئین و دیدار علاوه بر جانشین فر مانده سپاه قدس گیلان، امام جمعه، فرمانده سپاه، شهردار و جمعی از روسای ادارات رضوانشهر نیز حضور داشتند.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و ۸۱۰ کیلومترمربع وسعت جغرافیایی در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که حدود ۴۰ درصد از جمعیت این مناطق را برادران و خواهران اهل سنت شافعی مذهب تشکیل می دهند.

 

 

 

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه