نشست هم اندیشی شهردار رشت با مدیران مسئول روزنامه های استان گیلان + تصاویر

شهردار رشت با بر شمردن تعامل و هم اندیشی به عنوان کلید مسیر رشد، امید و اعتدال اظهار امیدواری کرد با پرهیز از افراط و تفریط ها ، نفع و ضرر عمومی شناسایی و مصلحت عام در تمامی موازین شهری ارجح دانسته شود.

نشست هم اندیشی شهردار رشت با مدیران مسئول روزنامه های استان گیلان + تصاویر
khalilineshastبه گزارش ۸دی نیوز روز گذشته (سه شنبه)نشست هم اندیشی شهردار رشت با مدیران مسئول روزنامه های استان گیلان برگزار گردید.
شهردار رشت در این نشست با اشاره به نیاز های تعریف شده در مجموعه شهرداری و برنامه های منطبق با این نیاز ها گفت: بسیاری از مسائلی که اکنون به عنوان چالش شناخته می شوند، فقط به زمان نیاز دارند و دربازه زمانی مناسب قابل حل می باشند. وی از تفکر بزرگ اندیشانه به عنوان نگاه اصلی در اداره شهر یاد کرد و افزود: باید تلاش شود تا در تصمیم گیری های کلان ،افکار بزرگ، تفکر خردمندانه و افق های دورتر مورد نظر قرار گیرند.
DSC02809

وی نیاز به افکار بلند مدت و عاقلانه در مدیریت شهری را یک ضرورت خواند و عنوان کرد: اتخاذ چنین دیدگاهی در رئوس مدیریتی همواره بر اساس منافع عمومی و رضایت شهروندان طراحی و پایه ریزی می شود و می تواند  به مطلوبیت و مقبولیت  نظام مدیریت شهری کمک شایانی نماید.

محمد ابراهیم خلیلی در ادامه تاکید کرد: برخورداری شهر رشت از  سه ویژگی هوای خوب، آب زلال، زمین حاصلخیز منحصر به فرد است و اگر این ظرفیت های طبیعی با افکار خلاقانه  و خردمندانه همراه شوندمی توانند موجبات اتفاقات بزرگ در شهر را فراهم سازند.  شهردار رشت همچنین با اشاره به بهره مندی شهر رشت از دو رودخانه بزرگ گوهر رود و زرجوب، ضرورت احیای این دو رودخانه را خاطر نشان ساخت و گفت: احیاء این دو رودخانه علاوه بر تلطیف فضای شهری ، جذب گردشگران داخلی و خارجی و استفاده و بهره مندی آنان از سایر جاذبه های شهر را در پی خواهد داشت. وی همچنین در این زمینه عنوان کرد: با حمایت و پی گیری استاندار محترم در صورت تحقق ۴۵۰ هکتار پارک طالشان، شاهد ارتقاء فضای سبز شهری و ایجاد یک  نمایشگاه وگلخانه دائمی خواهیم بود که در مدتی کوتاه می تواند به منبع درآمدی پایدار و ثروت عمومی شهر تبدیل گردد.

DSC02826

شهردار رشت در خاتمه با بر شمردن تعامل و هم اندیشی به عنوان کلید مسیر رشد، امید و اعتدال اظهار امیدواری کرد با پرهیز از افراط و تفریط ها ، نفع و ضرر عمومی شناسایی و  مصلحت عام  در تمامی موازین شهری ارجح دانسته شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه