کریم انصاری فرد در کوههای آلپ!

تعطیلات لوکس مهاجم تیم ملی در کوه های آلپ+عکس

ب گزارش ۸دی ، به نقل از خبرورزشی، کریم انتخاب جالبی برای سپری کردن تعطیلات زمستانی خود داشته است. او کشور زیبای اتریش را انتخاب کرده که به واسطه موسیقی و هنر شناخته می شوند. همین طور طبیعت زیبا و همین طور قسمتی از کوه های آلپ در اتریش قرار دارد و این کشور را […]

تعطیلات لوکس مهاجم تیم ملی در کوه های آلپ+عکس

ب گزارش ۸دی ، به نقل از خبرورزشی، کریم انتخاب جالبی برای سپری کردن تعطیلات زمستانی خود داشته است. او کشور زیبای اتریش را انتخاب کرده که به واسطه موسیقی و هنر شناخته می شوند. همین طور طبیعت زیبا و همین طور قسمتی از کوه های آلپ در اتریش قرار دارد و این کشور را تبدیل به یکی از محبوب ترین نقاط دنیا در میان اروپایی ها کرده است.

انصاری فرد اینروزها یکی از مهم ترین لژیونرهای فوتبال ما به حساب می آید. درخشش او در پانیونیوس به حدی بوده که غول فوتبال در یونان خواهان به خدمت گرفتن کریم شده اند.

پس از المپیاکوس و آاک، اینروزها باشگاه پائوک به عنوان ترین مشتری انصاری فرد برای جذب مهاجم ایرانی پا به میدان گذاشته است.

به نوشته سایت ورزش یونان ولادان ایوویج، سرمربی ۳۹ تیم خرید کریم را به عنوان اولویت اول باشگاه یونانی در نقل وانتقالات زمستانی قرار داده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه