بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان :

تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات”جام ویکتوریا دی” شرکت می‌کند

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران با اشاره به برگزاری”جام ویکتوریا دی” گفت: این مسابقات اردیبهشت ماه هر سال برگزار می‌شود و تیم ملی برای شرکت در این مسابقات در حال برنامه‌ریزی است.

تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات”جام ویکتوریا دی” شرکت می‌کند

به گزارش ۸دی ،سارا شیربیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ، با اشاره به اینکه ۴ سال عضو تیم ملی فوتسال است در مورد خانم گل شدن خود در لیگ سال گذشته بانوان اظهار داشت: در لیگ سال قبل توانستم با ۶۷ گل در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور خانم گل مسابقات شوم.

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران اعلام کرد: در لیگ سال ۹۳ توانستم مقام خانم گلی را به دست بیاورم و  با به ثمر رساندن ۶۰ گل موفق به کسب این عنوان شدم اما در سال گذشته با ۶۷ گل توانستم این عنوان را به دست آوردم.

وی با بیان اینکه سابقه حضور ۹ ساله در فوتسال را دارد درباره سابقه خود در تیم‌های فوتسال گفت: من در تیم‌های رکسانا میناشی، فدک یاسوج ، فولاد ماهان سپاهان، متین ورامین، پرسپولیس مشهد، پالایش نفت آبادان، سپیدرود، احرار و می رشت سپیدرود سابقه حضور دارم.

شیربیگی با اشاره به اینکه با توجه به رشته ورزشی خود در رشته تربیت بدنی تحصیل می‌کند در مورد وضعیت خود در جدول گلزنان بیان کرد: متاسفانه امسال در اوایل فصل آسیب دیدگی جزئی داشتم و به همین جهت نتوانستم فشار زیادی به خودم وارد کنم.

وی با بیان اینکه عمر فوتسال بانوان به شرایط بدنی بستگی دارد و نمی‌توان عدد خاصی را عنوان کرد در مورد مصدومیت بازیکنان فوتسال گفت: فوتسال بازی پر برخوردی است و به بازیکنان ملی پوش به جهت فشار اردوها، مسابقات ملی و عدم استراحت کافی میزان مصدومیت بالاتر می‌رود.

شیربیگی با بیان اینکه با کاهش تعداد تیم‌های لیگ برتر فوتسال بانوان، لیگ به‌صورت جذاب‌تری دنبال می‌شود در مورد سطح مسابقات فوتسال بانوان افزود: در لیگ بانوان همیشه رقابت بین ۴ یا ۵ تیم است و بقیه تیم‌ها در یک سطح قرار دارند و امسال تعداد تیم‌ها را افزایش دادند و انتظار می‌رفت که تعدادی از تیم‌ها انصراف بدهند.

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به اینکه بسیاری از تیم‌ها در لیگ بانوان با مشکلات مالی مواجه هستند در مورد وضعیت تیم “می رشت سپیدرود رشت” بیان کرد: تیم می رشت سپیدرود رشت  نسبت به سال‌های قبل بازیکن‌های زیادی را  به‌علت آسیب دیدگی از دست داد و این فصل را  با بد شانسی و آسیب دیدگی فراوان شروع کرد.

شیربیگی افزود: تیم‌های  آبادان و ملی حفاری بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتند و یکی از مشکلات ما دیر جمع شدن تیم برای شروع مسابقات بود و تیم می رشت سپیدرود رشت بدون تمرین و بدنسازی وارد لیگ شد و  شاید به این دلیل آسیب دیدگی بازیکنان افزایش یافت.

شیربیگی با بیان اینکه با توجه به پیشنهادات مختلف شهر رشت را انتخاب کرد در مورد قرارداد بازیکنان فوتسال بانوان گفت: مبالغ قرارداد ها پایین است و خیلی از بازیکنان این مبالغ کم را دریافت نمی کنند.

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به اینکه با تبلیغات بیشتر میزان استقبال افزایش می یابد در مورد استقبال از فوتسال بانوان در رشت بیان کرد: همه تیم ها می دانند در رشت تماشاچی زیادی به سالن می ایند و جو در اینجا بسیار عالی است.

شیربیگی با اشاره به برگزاری جام ویکتوریا دی با حضور ۴ تیم در مورد این مسابقات توضیح داد: این مسابقات اردیبهشت هر سال برگزار می شود و در آینده باید تیم ملی در این مسابقات شرکت کند.

بازیکن تیم ملی فوتسال با بیان اینکه در دوره قبلی جام ویکتوریا دی تیم ملی ایران به مقام سوم رسید گفت: تیم ملی پس از این مسابقات باید در مسابقات آسیایی فوتسال شرکت کند  و برنامه اصلی تیم ملی پس از مسابقات لیگ است.

وی با بیان اینکه با توجه به پیشنهادات مختلف شهر رشت را انتخاب کرد در مورد قرارداد بازیکنان فوتسال بانوان گفت: مبالغ قراردادها پایین است و خیلی از بازیکنان این مبالغ کم را دریافت نمی‌کنند.

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به اینکه با تبلیغات بیشتر میزان علاقه‌مندی به  ورزش افزایش می‌یابد در مورد استقبال از فوتسال بانوان در رشت بیان کرد: همه تیم‌ها می‌دانند در رشت تماشاچی زیادی به سالن می‌آیند و جو ورزشی در اینجا بسیار عالی است.

شیربیگی با اشاره به برگزاری “جام ویکتوریا دی” با حضور ۴ تیم در مورد این مسابقات توضیح داد: این مسابقات اردیبهشت ماه هر سال برگزار می‌شود و تیم ملی برای شرکت در این مسابقات در حال برنامه‌ریزی است.

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان با بیان اینکه در دوره قبلی “جام ویکتوریا دی” تیم ملی ایران به مقام سوم رسید گفت: تیم ملی پس از این مسابقات باید در مسابقات آسیایی فوتسال شرکت کند و برنامه اصلی تیم ملی پس از مسابقات لیگ است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه