در پی اتفاقات 16 آذر گیلان؛

خوشحالی‌ سعید قاسمی از ممانعت جهاد دانشگاهی گیلان برای زیر پا گذاشتن پرچم آمریکا

سعید قاسمی در واکنش به اتفاقات جهاد دانشگاهی گیلان گفت: بارها گفته ام ۸۰ درصد دانشگاه ها و اساتید جا نمازشان به سمت غرب پهن است.

خوشحالی‌ سعید قاسمی از ممانعت جهاد دانشگاهی گیلان برای زیر پا گذاشتن پرچم آمریکا

به گزارش ۸دی، سعید قاسمی در گفتگو با خبرنگار پیک دانشجو در واکنش به اتفاقات جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه بابت این موضوع پیش آمده در جهاد دانشگاهی گیلان خوشحال هستم اظهار کرد: دلیلش آن است که من در بیشتر دانشگاه ها وقت صرف می کنم و می گویم هشتاد درصد دانشگاه ها اساتید و مسئولینش جا نماز شان به سمت غرب پهن است ولی برخی توجهی به این مطلب نمی کنند.بلاخره یک جا دم خروس باید بیرون بزند که الان هم خود خروس بیرون زده است!

وی افزود: من خوشحالم وقتی صادق زیباکلام از نرده بالا می رود تا روی پرچم امریکا پا نگذارد زیرا با این کار آن چه در وجودش هست را با این حرکت نشان می دهد. دیگر چطور باید به شما بفهماند که او عاشق امریکا است!

سعید قاسمی در ادامه اضافه کرد: این اتفاقی که ۱۶ آذر در جهاد دانشگاهی گیلان رخ داد را به فال نیک می گیرم و نشان می دهد جریان انحرافی در برخی سیستم ها حاکم است.

وی در پایان گفت: باید از قوه قضاییه بابت این موضوعات مطالبه داشت اگر شما مطالبه نداشته باشید، دشمن درباره سخیف ترین مسائل مطالبات درست می کنند فلذا باید آگاهی و بصیرت به جامعه بدهیم و مطالبه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه