به من گفت بیا پرسپولیس؛

روایت یکی از ستاره‌های لیگ یک درباره رودرویی با برانکو

این بازیکن گیلانی در خصوص آخرین وضعیت و مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس به سؤالات ما پاسخ می‌دهد.

روایت یکی از ستاره‌های لیگ یک درباره رودرویی با برانکو

به گزارش ۸دی، پس از پایان نیم فصل اول برانکو لیست رسمی خود را برای جذب بازیکنان در نقل و انتقالات نیم فصل اعلام کرد که در این میان شایان مصلحی بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز وجود دارد .این بازیکن در خصوص آخرین وضعیت و مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس به سؤالات ما پاسخ می‌دهد.

نام تو برای حضور در پرسپولیس مطرح شده. شاید خیلی ها تو را نشناسند. ابتدا درباره خودت حرف بزن.
متولد ۴/۴/۱۳۷۲ هستم و همانند اکثر کودکان، از بچگی به فوتبال علاقه داشتم. بعد از زلزله رودبار زمین فوتبال مناسبی وجود نداشت و ما در زمین های خاکی بازی می کردیم . مدتی هم به سالن علاقه مند شدم و تا ۱۷ سالگی سالن بازی میکردم تا اینکه کم کم تصمیم گرفتم تا برای تیم های مختلف تست بدهم .در همان زمان به تهران رفتم و چند تا تست دادم . چند سالی در تیم های پایه استقلال بود . بعدش راهی تیم داماش شدم و الان هم دو سالی هست در خدمت تیم سپیدرود رشت هستم .
پس با توجه به سابقه بازی در تیم های پایه استقلال، استقلالی هستی ؟
من در تیم‌های پایه استقلال بازی کردم، ولی الان در تیم دیگری هستم .در هر تیمی بروم به همان تیم علاقه دارم و تلاش می کنم بهترین بازی ها را برای تیمم انجام دهم .
پیشنهاد پرسپولیس جدی است؟
من چند پیشنهاد دسته یکی و لیگ برتری دارم اما فعلا چیزی مشخص نیست . با باشگاه سپیدرود قرارداد دارم این موضوع بستگی به مذاکرات دو باشگاه پرسپولیس و سپیدرود دارد و من هم همه چیز را به سرمربی تیم سپرده‌ام.
با باشگاه پرسپولیس صحبتی نداشته ای؟
تقریبا هفته پیش بطور اتفاقی با برانکو روبرو شدم و ایشان گفتند که نظر مثبتی روی من دارند. او گفت که ما دوست داریم در نیم فصل دوم در کنار پرسپولیس باشی . من هم شرایطم را برای برانکو مطرح کردم و قرار شد از طریق باشگاه پیگیری کنند . یک هفته ای گذشت تا اینکه لیست رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر شد و فکر می کنم کارها ازطریق باشگاه در حال پیگیری هستش . من خودم در این زمینه اطلاع خاصی ندارم چون وقتی با باشگاه قراردادت داشته باشی قطعا باشگاه برایت تصمیم بگیرد بهتر است . من همه چیز را به آقای نظرمحمدی سپرده‌ام و او صلاح من را به‌عنوان یک بزرگتر بهتر می‌داند. به هر حال من در سپیدرود رشد کردم.
خودت علاقه داری به پرسپولیس بروی ؟
بحث علاقه الان مطرح نیست. وقتی با باشگاه قراردادت داشته باشی قطعا اگر از رئال مادرید هم پیشنهاد داشته باشی نمی توانی خودت تصمیم بگیری . من به تصمیم باشگاه احترام می گذارم. اقای نظرمحمدی و باشگاه دوست دارد من پیشرفت کنم، ولی بحث منافع باشگاه هم مهم است. من برای رفتن به پرسپولیس تابع تصمیم نظرمحمدی و باشگاه هستم.
در این مدت نظرات متعددی در موردت مطرح شده و خیلی ها مانند حسین کعبی و فرشاد پیوس از تو به عنوان پدیده نام بردند؟

حسین آقا تو این چند ماه همیشه به من لطف داشته است و چندین بار از من تعریف کرده است . به هر حال ایشان بازیکن بزرگی بوده و چندین سال در اروپا و تیم ملی بازی کرده است و من سعی می کنم از نظرات بزرگترهای تیم به خصوص حسین کعبی بیشتر استفاده بکنم . به هر حال من اول راه فوتبالم هستم و به نظرات و مشورت نیاز دارم تا بتوانم بهتر پیشرفت بکنم . آقا فرشاد پیوس هم همین طور . من مدتی زیر نظر ایشان فعالیت کردم و به من اعتماد می کردند و میدان دادند . افتخار می کنم که زیر نظر آقا فرشاد کار کردم و ایشان به من کمک زیادی کرده است.

الگوی فوتبالی خاصی داری ؟
الگوی خارج از کشور من گریت بیل زمان تاتنهام هستش که در دفاع چپ بازی می کرد و من بازیش رو می پسندیدم .

آرزوی فوتبالی شایان مصلح ؟
ان شاالله هر چه که حقم هست بهش برسم . من تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم به پیراهن تیم ملی برسم .

 

منبع: خبرآنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه