حکایت حامیان هفت رنگ فتنه؛

اگر نظام ساقط می شد چه می شد؟ / دیروز کشور را به پرتگاه بردند، امروز مسئولیت گرفتند!

اگر نظام جمهوری اسلامی ایران سقوط می کرد چه رژیمی بر ایران حاکم می شد و حکومت به دست چه کسانی می افتاد؟ سرنوشت این مملکت چه می شد؟

اگر نظام ساقط می شد چه می شد؟ / دیروز کشور را به پرتگاه بردند، امروز مسئولیت گرفتند!

به گزارش ۸دی، عباس ملکی معاف در سرمقاله شماره اخیر هفته نامه راه ۵۷ ضمن یادداشتی نوشت:

چنانچه مختصر نگاهی به حامیان فتنه گران در ایران و خارج از کشور بیندازید شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود؛ اگر نظام جمهوری اسلامی ایران سقوط می کرد چه رژیمی بر ایران حاکم می شد و حکومت به دست چه کسانی می افتاد؟ سرنوشت این مملکت چه می شد؟

قبل از پاسخ به سوال فوق ابتدا با هم مروری خواهیم داشت بر حامیان داخلی و خارجی فتنه گران:

  1. گروهک تروریستی ریگی:

             گروهک تروریستی ریگی به سرکردگی عبدالمالک ریگی در بیانیه های متعدد بارها حمایت خود را از جنبش به اصطلاح سبز و آشوبگران خیابانی اعلام کرد،از جمله در بیانیه ای که پس از بی حرمتی های روز عاشورای سال ۸۸ صادر شد عبدالمالک ریگی صریحا به حمایت از اغتشاشگران و هتاکان روز عاشورا پرداخت. این گروهک تروریستی همچنین در سایت خود لحظه به لحظه اخبار آشوبهای خیابانی را پوشش می داد.

  1. سلطنت طلبها:

            فرح پهلوی همسر محمد رضا پهلوی از جمله سران متنفذ دربار پهلوی و از سرشبکه های لابی بهاییت،‌ در مصاحبه ای با شبکه وهابی العربیه(حامی رسانه ای گروه عبدالمالک) پس از انتخابات، نشان سلطنتی “شجاعت”را به موسوی و کروبی اعطا کرد.

            ملکه مخلوع با اشاره به حوادث بعد از انتخابات، موسوی و کروبی را بسیار شجاع توصیف کرد. پیشتر رضا ربع پهلوی نیز در گفتگو یا یک هفته نامه فرانسوی از ارتباط با نزدیکان موسوی پرده برداشت و گفت: میرحسین موسوی به شدت جسور و شجاع ظاهر شده و می تواند انتقال رژیم را مدیریت کند. رضا پهلوی قبل از این نیز گفته بود خوشحالم که هاشمی و خاتمی در مسیر درست حرکت می کنند.

  1. گروهک منافقین

            مسعود رجوی نفر اول و رهبر منافقین ۱۸ تیر ۸۸ در بیانیه‌ای به حمایت از آشوبهای خیابانی فتنه گران پرداخت. همچنین مریم رجوی ۱۸ تیر ۸۸ در پیام مشابهی با دعوت به تداوم آشوب‌ها تأکید کرد: فریاد امروز جوانان ایرانی از میدان آزادی تا میدان انقلاب از شمال تا جنوب تهران این واقعیت را باز هم اثبات کرد که پایان حکومت منحوس ولایت فقیه آغاز شده است. مسعود رجوی در پیامی به مناسبت ۱۶ آذر ۸۸ نیز مقابله با نظام با سنگ و چوب را توصیه کرد.

  1. بنی صدر

            ابوالحسن بنی‌صدر(رئیس جمهور فراری و جاسوس آمریکا) که در پاریس سکونت دارد، سال ۱۳۸۸ در مصاحبه با یک رادیوی ضدانقلاب به حمایت ویژه از سران داخلی فتنه پرداخت. وی با تایید مواضع سران داخلی فتنه گفت: همه باید با تمام توان از میرحسین موسوی و مهدی کروبی دفاع کنیم.

  1. بهائیان

            بهائیت که یک فرقه مجعول و حزب سیاسی ساخته دست انگلیسیهاست و پس از انقلاب، فعالیت سیاسی خود را به کلی قطع و رو به فعالیت های زیرزمینی و مخفیانه در محافل خصوصی و تبلیغ های محدود آورده در مقطع فتنه ی سال ۸۸ با دستوراتی که از طرف بیت العدل( مقر رهبری بهائیان واقع در شهر حیفا اسراییل) صادر شد کمی علنی تر اقدام به فعالیت نمود.

            با به اوج رسیدن هنجار شکنی ها در روز عاشورای حسینی، یک تیم از اعضای فرقه ی بهائیت ضمن هماهنگی مکرر با یکدیگر بصورت فعال در کلیه ی تجمعات و اغتشاشات روز عاشورا و در همه ی نقاط اصلی شرکت کرده که همگی دستگیر شدند. اعضای این فرقه در اعترافات خود گفته اند که حتی در نماز جمعه های بعد از انتخابات ۸۸ نیز به منظور شرکت در تجمعات غیرقانونی شرکت می کرده اند!

  1. حکومت وهابی آل سعود

            خبر حمایت مالی یک میلیـارد دلاری آل سعود از فتنه ۸۸ در مـرداد مـاه سـال ۱۳۸۹ افشا شد و چندی بعد، مصلحی (وزیر اطلاعات وقت) نیز این موضوع را تایید کرد و گفت: بله این موضوع واقعیت دارد و شما می‌توانید بالاتر از آن(رقم) را نیز حساب کنید.

            علاوه بر این سایت ویکی لیکس در خرداد ۱۳۹۴ اسناد محرمانه ای از وزارت خارجه عربستان را منتشر کرد که مربوط به ایران است و در آنها به صراحت آمده که عربستان در پی براندازی حکومت در ایران است و در این راه از ابزارهایی همچون ارتباط با چهره های مخالف و شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک و توئیتر استفاده می کند.

            در بخشی از این اسناد محرمانه وزارت خارجه عربستان آمده است که باید از چهره های مخالف ایران که در کشورهای دیگر سکونت دارند حمایت شود و با حمایت از آنها، این افراد را ترغیب به راه انداختن سایت های آنلاین در راستای هدف براندازی جمهوری اسلامی کرد.

            طبق اسناد ویکی لیکس، سعودالفیصل از وزارت مالی عریستان خواسته است که شهریه دوره دکترای فرزند عطاءا… مهاجرانی توسط این وزارت خانه پرداخت شود که در پاسخ این نامه، وزارت امور مالی گزارش داده است که در مجموع مبلغ ۴۵ هزار پوند استرلینگ (حدود دویست و پنجاه میلیون تومان) طی دو مرحله به علی مهاجرانی جهت شهریه دانشگاه و هزینه زندگی او پرداخت می شود! عطاءا… مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت خاتمی بود که بعد از فرار از ایران، در انتخابات ۸۸ به عنوان یکی از حامیان فتنه فعال بود و در دی ماه ۸۸ به همراه ۵ نفر دیگر «اتاق فکر جنبش سبز» را تشکیل داد.

  1. رژیم کودک کش صهیونیستی

            در جریان فتنه ۸۸ بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس ضمن حمایت از فتنه گران در ایران، تاکید می کند «اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند!» و شیمون پرز، رئیس‌ رژیم کودک کش صهیونیستی نیز گفته بود: «اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل با رژیم اسلامی ایران می‌جنگند!»

  1. آمریکا، انگلیس و فرانسه

            حمایت مقامات عالیرتبه دولتهای آمریکا انگلیس و فرانسه از سران فتنه و آشوبهای خیابانی در سال ۸۸ چنان واضح و صریح بود که هیچ نیازی به توضیح ندارد.

 هیلاری کلینتون در مصاحبه سوم آبان ۹۰ درباره حمایتهای سال ۸۸ از فتنه در ایران به بی بی سی فارسی گفت: «دولت آمریکا از بیرون ایران هر حمایتی از دستش بر می آمد از معترضان کرد، از جمله از سایت توییتر خواست که اعمال تغییرات فنی خود را مدتی به تعویق بیندازد (و سرویسهای خود را قطع نکند)، اما در عین حال مراقب بود که زیاده روی نکند.»

علاوه بر این سفارت انگلیس در تهران، مدیریت و ساماندهی بسیاری از آشوبهای خیابانی ۸ ماه فتنه را به عهده داشت.

وزیر خارجه فرانسه نیز رسما از فتنه گران حمایت کرد و گفت: آنانی که در ایران دست به تظاهرات زدند، بدانند تنها نیستند.

کشور را به پرتگاه بردند، حالا مسئولیت گرفته اند!

            یک نگاه گذرا به حامیان فتنه به خوبی نشان می دهد، آنهایی که سودای براندازی نظام مردم سالار ایران اسلامی را در سر می پروراندند، خود نیز نمی دانستند که دقیقا به دنبال چه چیزی هستند. اگر به دنبال یک حکومت اسلامی به رهبری خودشان(موسوی کروبی و خاتمی) بودند پس چگونه دشمنان قسم خورده اسلام را با خود همراه کرده بودند و از حمایت اسراییل و آمریکا سود می بردند؟

و اگر به دنبال حکومتی دموکراتیک ولی لاییک و غیراسلامی بودند با حمایت تروریستهای آدمکشی مانند ریگی و رجوی و …. چگونه به هدفشان می رسیدند؟ اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی خدای نکرده سقوط می کرد چه کسانی قرار بود بر این مملکت و مردمانش حکومت کنند؟ چه کسانی داعیه دار حکومت می شدند؟ منافقین و مسعود رجوی؟ تکفیری ها و عبدالمالک ریگی؟ سلطنت طلبها و فرح پهلوی؟ آیا هر دسته از اینها، داعیه دار حکومت و یا خواستار سهمی نمی شدند؟

آنچه مسلم است سقوط نظام، منجر به تجزیه کشور می شد و ایران را به سرنوشت سوریه و عراق و لیبی دچار میکرد.

            حالا که به لطف پروردگار و درایت رهبری معظم انقلاب و بصیرت و هوشیاری ملت ایران از این فتنه عظیم عبور کردیم، چرا بسیاری از همان فتنه گران که کشور را به پرتگاه بردند، امروز در پستهای حساس کشور به مسئولیت گمارده شده اند؟

یکی از مهم‌ترین درس‌ها و عبرت‌های فتنه، بی‌اعتمادی، مرزگذاری و استفاده نکردن از عناصری است که بی‌اعتمادی خود را ثابت کرده‌اند؛ «بعضی‌ها هستند که نشان دادند و ثابت کردند که عناصر نامطمئنّی‌اند… بی‌اعتمادی خودشان را برای نظام ثابت کردند، برای کشور ثابت کردند، برای جمهوری اسلامی ثابت کردند؛ هم برای اسلامیّتش، هم برای جمهوریّتش… همین‌هایی که سال ۸۸ آن بازی را راه انداختند، خب اینها با جمهوریّت نظام جمهوری اسلامی مخالفت کردند، بدون هیچ منطقی، بدون هیچ حرف قابل قبول و پسندیده‌ ای در مقابل آدم‌های باانصاف… از عناصری که نامطمئن بودنِ خودشان را اثبات کردند، مطلقاً استفاده نکنید.(بیانات رهبری۲۰/۰۴/۱۳۹۴)» چرا با وجود تاکید چندباره ی رهبر انقلاب مبنی بر «خط قرمز بودن فتنه» باز هم مدیران ارشد کشور، به فتنه گران و فرصت طلبان، اجازه عرض اندام داده و در سمتهای کلیدی به کار گرفته اند؟ امرزو باید این مطالبه در کشور عمومی شود و مسئولین در این مورد پاسخگو باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه