سردار عبدالله پور:

برخی می گویند چون پول ما به سوریه می رود نمی توانیم آسفالت کنیم/در فتنه افرادی رد شدند که باورش سخت بود

فرمانده سپاه گیلان گفت: شبهه افکنی به جایی رسیده که فرزند شهید می گوید چون پول ما به سوریه می رود نمی توانیم آسفالت کنیم.

برخی می گویند چون پول ما به سوریه می رود نمی توانیم آسفالت کنیم/در فتنه افرادی رد شدند که باورش سخت بود

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه چرا باید ۹دی را زنده نگه داریم و ضرورت زنده نگه داشتن آن چیست و خاموش کنندگان فتنه چه کسانی بودند گفت: انقلاب های الهی مشکلی از ناحیه مکتب و ایده ندارد، در چند سال اخیر با نگاه به حرکت انقلاب به خاص بودن انقلاب و مردم پی خواهید برد.

وی با بیان اینکه جوانان ایران و انقلاب اسلامی امروز داعش را در فاصله دوهزار کیلومتری از ایران زمین گیر کرده اند افزود: با وجود فشارهای اقتصادی و سوء مدیریت ها هنوز ملت پای نظام هستند و بعد از گذشت هفت سال مردم در رشت و شما در مسجد جامع لاهیجان با این شور حضور دارید چون رهبر این نظام گفته که این روز فراموش نشود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه اگر از تاریخ عبرت نگیریم خودمان مایه عبرت دیگران خواهیم شد گفت: فتنه یک بلا و امتحان است و در فتنه ۸۸ افرادی در آن رد شدند که باورش برای انسان بسیار سخت است.

وی افزود: نماینده رهبر، امام جمعه موقت مرکز کشور، نخست وزیر زمان امام خمینی(ره) و این نشان می دهد که اگر درست به این موضوع پرداخته نشود خطر وجود دارد.

سردارعبدالله پور در ادامه با بیان اینکه فتنه ها چطور آغاز می شود گفت: همه ی فتنه ها با دوستی دنیا آغاز می شود و همه ی رد شدگان فتنه حب جاه و مال داشتند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه چرا فتنه باید یادآوری شود گفت: چون دشمنان با مجاهدت شبانه روزی در فکر از بین بردن انقلاب هستند و برای از بین بردن انقلاب یک فتنه برنامه ریزی نکرده اند و فتنه بعدی زمانش مشخص نیست.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر چه بلایی در حوزه فرهنگی و اعتقادات در ذهن جوانان آوردند و چند هزار شبکه موبایلی و ماهواره ای دائما در حال شبهه انگیزی هستند گفت: این شبهه افکنی به جایی رسیده که  فرزند شهیدی که از قضا مسئول است می گوید تا زمانی که پول ما به سوریه می رود نمی توانیم کوچه ها را آسفالت کنیم.

سردار عبدالله پور در ادامه با اشاره به رزمندگان جنگ تحمیلی و مدافعان حرم در سوریه با بیان اینکه خون جوانان دهه شصت با خون جوانان در دهه نود آمیخته شده است گفت: فتنه ۸۸ توسط همین جوانان حل شده است.

وی با اشاره به جنایات داعش علیه شیعیان در سوریه و عراق با بیان اینکه کینه نظام سلطه نسبت به ما این گونه است و اگر روزی دستشان به ما برسد با همان اره موتوری ها سر ما را خواهند برید ولی در ظاهر به ما لبخند می زنند گفت: راه برخورد با فتنه آینده تبعیت از رهبری است، هم امام خمینی(ره) و هم مقام معظم رهبری گفته اند که به دشمن نباید اعتماد کرد چون این ها به خون ما تشنه هستند.

سردار عبدالله پور در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند که به دشمن اعتمادی نیست و امروز در شبکه های اجتماعی همین دشمن به جان اعتقادات و باورهای جوانان افتاده است افزود: امروز هدف دشمن روی موبایل و نرم افزارهای موبایلی است تا جوانان را سرگرم کند و اعضای خانواده ها را از یکدیگر دور کند.

وی در پایان با بیان اشاره به خرید کالای داخلی در صورت وجود کالای مشابه خارجی گفت: اگر اقتصاد و اشتغال در جامعه حل نشود، انقلاب در خطر نابودی قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه