برخی مشاوران استاندار گیلان از دستگیرشدگان فتنه سال ۸۸ هستند‌

وی با اشاره به اینکه تعدادی از مشاوران استاندار گیلان از دستگیرشدگان فتنه سال ۸۸ هستند، تصریح کرد: مسئول تبلیغات میرحسین موسوی در گیلان از مقربان استانداری شده است. فتنه‌گران در حال فعال شدن هستند و اکنون راه تازه‌ای برایشان باز شده است.

برخی مشاوران استاندار گیلان از دستگیرشدگان فتنه سال ۸۸ هستند‌

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، حسن کربلایی در همایش «واکاوی فتنه سال ۸۸» اظهار کرد: دشمنان به فراموشی سپردن فتنه سال ۸۸ را دنبال می‌کنند و وظیفه داریم مردم را نسبت به این فتنه آگاه کنیم.

وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری می‌خواهند فتنه سال ۸۸ فراموش نشود.

کربلایی با بیان اینکه دشمن پس از فتنه سال ۸۸ طراحی جدیدی را به میدان آورده است، تصریح کرد: بخشی از طراحی دشمن را در ژنو مشاهده کردیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان آغاز فتنه را از سال ۷۸ عنوان کرد و گفت: دشمن با کودتای پنهان در سال ۷۸ به بهانه اینکه دانشجویان مطالباتی دارند، تعدادی از آنها را از دانشگاه تهران به خیابان کشاند و علیه نظام شعار دادند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فتنه سال ۷۸ به دنبال درگیر شدن دانشجویان با نیروی انتظامی بود، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران چند سرباز را به‌زور به داخل دانشگاه کشاندند و نیروی انتظامی برای آزادی سربازان وارد دانشگاه شد و آن وضعیت را ایجاد کردند.

کربلایی به نشریات زنجیره‌ای دوره اصلاحات اشاره کرد و یادآور شد: نشریات مذکور به دنبال بزرگ‌نمایی حادثه دانشگاه تهران بودند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان از توزیع پول از طرف آمریکایی‌ها به نشریات زنجیره‌ای خبر داد و بیان کرد: تشکل تحکیم وحدت دانشجویان را وادار به تحصن در مسجد دانشگاه تهران کرد و اعلام کردند کشته‌های ما را پس دهید.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور وقت اعلام کرد که کشته‌ای وجود ندارد، افزود: فتنه‌گران اصرار داشتند کشته دادند تا احساسات مردم را تحریک کنند.

کربلایی به وضعیت آن دوره در دانشگاه گیلان اشاره کرد و گفت: پرده مشکی در دانشگاه گیلان نصب کرده بودند و مدعی بودند دانشجویان کشته شدند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان به توزیع پول بین اراذل و اوباش تهران اشاره کرد و یادآور شد: شعبان بی‌مخ‌هایی را پیدا کردند و به اموال و جان مردم حمله‌ور شدند.

وی با بیان اینکه مردم به تبعیت از مقام معظم رهبری در ۱۷، ۱۸ و ۱۹ تیر سال ۷۸ سکوت کردند، اظهار کرد: گردانندگان اصلی آن فتنه تعدادی از نمایندگان حزب مشارکت در مجلس بودند.

*حضور مردم در صحنه فتنه سال ۷۸ را ختنثی کرد

کربلایی تمام شدن فتنه سال ۷۸ را با دعوت عمومی مقام معظم رهبری از مردم برای حضور در صحنه عنوان کرد و گفت: مردم با حضور در خیابان‌ها فتنه سال ۷۸ را خنثی کردند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با اشاره به فتنه سال ۸۸، تصریح کرد: فتنه سال ۸۸ پس از ۱۰ سال از فتنه سال ۷۸ اتفاق افتاد و فتنه‌گران به دنبال از بین بردن ارزش‌ها بودند.

وی رمز فتنه سال ۸۸ را تقلب خواند و بیان کرد: فتنه‌گران شش ماه قبل از برگزاری انتخابات تقلب را مطرح کردند.

*پت و مت در دام فتنه‌گران

کربلایی با بیان اینکه بیگانگان هر کدام به دلیلی به فتنه‌گران کمک می‌کردند، خاطرنشان کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها، مسعود رجوی و بنی‌صدر، «میرحسین موسوی و کروبی» را از دوستان خود معرفی کردند و پت و مت در دام فتنه‌گران افتادند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان به صدور ۱۷ بیانیه موسوی علیه نظام اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری با روشنگری موجب هوشیاری مردم شدند و مشخص شد موضوع انتخابات نیست و فاجعه آخر، آتش زدن خیمه و پرچم امام حسین (ع) بود.

*قدردانی مردم گیلان از آیت‌الله قربانی

وی با اشاره به اینکه نیروهای ارزشی و ولایتمدار گیلان هفتم دی سال ۸۸ مقابل بیت نماینده ولی فقیه در حمایت از ولایت تجمع کردند، اظهار کرد: افرادی مخالف حضور آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در جمع مردم بودند اما او بین تجمع‌کنندگان حاضر شد و در حمایت و پشتیبانی از ولایت سخنرانی کرد و مردم با شعار «قربانی تشکر» از او قدردانی کردند.

کربلایی حضور مردم گیلان در هشتم دی سال ۸۸ یک روز زودتر از دیگر استان‌ها را حرکت جدیدی دانست و بیان کرد: گیلانی‌ها همواره در ولایتمداری جلودار هستند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان حماسه ۹ دی را پاسخ بسیار محکم ملت ایران علیه طمع‌کنندگان به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: مردم از اقشار مختلف در حماسه نهم دی حضور پیدا کردند.

وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: استکبار نقطه مقابل نظام اسلامی است و اگر در صحنه نباشیم ضربه می‌خوریم.

کربلایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هر گونه عقب‌نشینی را ممنوع کردند، یادآور شد: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری نمی‌توانیم نسبت به مسائل جامعه بی‌تفاوت باشیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان از رونق جلسه‌های روشنگری در این استان خبر داد و اظهار کرد: جلسه‌های روشنگری در مساجد، دانشگاه‌ها، مدارس و … برای مقابله با فتنه‌گران در گیلان برگزار می‌شود.

*مسئول تبلیغات میرحسین موسوی در گیلان از مقربان استانداری

وی با اشاره به اینکه تعدادی از مشاوران استاندار گیلان از دستگیرشدگان فتنه سال ۸۸ هستند، تصریح کرد: مسئول تبلیغات میرحسین موسوی در گیلان از مقربان استانداری شده است.

کربلایی به فعال شدن فتنه‌گران اشاره کرد و گفت: اکنون راه تازه‌ای باز شده و بسیار آرام به فتنه‌گران پست می‌دهند و در آینده نزدیک این افراد تصدی‌ها را به عهده می‌گیرند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه بسیاری از مدیران نیاز به تغییر ندارند، خاطرنشان کرد: مدیرانی هستند که مسیر ماندگاری را بلد هستند و در دوره احمدی‌نژاد توانستند خود را حفظ کنند.

*برخورد حذفی با نیروهای ارزشی در گیلان

وی به طراحی فتنه‌گران برای مجلس خبرگان و مجلس اشاره کرد و یادآور شد: بعضی از افراد به دنبال تغییر سیستم مدیریتی در استان هستند و با نیروهای ارزشی برخورد حذفی دارند.

کربلایی با بیان اینکه عده‌ای از روحانی به عنوان نرده‌بان استفاده می‌کنند، تصریح کرد: افراد مذکور ارادتی به روحانی ندارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان اضافه کرد: فتنه‌گران پیش‌بینی کردند اگر نتوانند در آینده از روحانی حمایت کنند، نامزد مستقلی را معرفی کنند.

وی با تاکید براینکه بعضی از افراد در گیلان از روحانی به عنوان پله‌برقی استفاده می‌کنند، بیان کرد: اگر افراد مذکور به اهداف خود برسند پله را خراب کرده و نامزد دیگری را معرفی می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه