نگاهی به دیدگاههای یک وکیل الفتنه؛

فردی پر از تناقض؛ از مطهری دیروز تا مطهری امروز

علی مطهری که زمانی انتخاب احمدی نژاد را از الطاف خفیه الهی دانسته بود بعدها گفت: احمدی‌نژاد کشور را به هم ریخت و همه را به جان هم انداخت.

فردی پر از تناقض؛ از مطهری دیروز تا مطهری امروز

به گزارش ۸دی، هفته نامه راه ۵۷ در شماره جدید خود به مناسبت سالگرد حماسه هشتم و نهم دی ماه به موضوع تناقضات گفتاری علی مطهری یکی از حامیان جریان فتنه پرداخته است:

علی مطهری و هاشمی:  وقتی یک خانواده ای اینقدر دستشان در امور اقتصادی و قدرت سیاسی باز باشد، کم کم جسارت پیدا می کنند و متعرض امور مقدس هم می شوند. مثلا دختر ایشان به چه مجوزی باید آزاد باشد که احکام اسلام را به راحتی زیر سوال ببرد. (۴ بهمن ۷۹)
آیت الله هاشمی از مصلحان واقعی و دلسوزان انقلاب هستند.(۱۰فروردین ۱۳۹۳)

علی مطهری و احمدی نژاد: انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس جمهور در سال گذشته از الطاف خفیه الهی بود و مردم با انتخاب خود، انقلاب اسلامی را به مسیر اصلی آن بازگرداندند، (۱۳شهریور ۸۵)
احمدی‌نژاد آمد و کشور را به هم ریخت و همه را به جان یکدیگر انداخت، (۳ آذر ۹۲)

علی مطهری و اصلاحات: خاتمی شیفته ی مغرب زمین و متفکران غربی است(۴ بهمن ۷۹)
مهمترین تغییر مورد نظر اصلاح طلبان، حذف ولایت فقیه یا به صورت یک مقام تشریفاتی درآوردن آن و حداقل محدود کردن اختیارات ولی فقیه است، (۵ مهر۷۷)
همان علی مطهری در سال ۹۴ کاندیدا و در ۳۰ آبان ماه ۹۵ سخنران اصلاح طلبانی می شود که روزی آنان را آشوب طلب می نامید!

علی مطهری و فتنه: فتنه ۷۸ : “قهرمانان این حادثه بسیجیانی هستند که خیابان‌های تهران را از لوث وجود اراذل و اوباش پاک کردند و مردمی هستند که پس از شنیدن ندای رهبر خود خیابانهای تهران و سایر شهرها را پر نمودند” (۲۸ خرداد۸۵)
این حادثه نشان داد که روزنامه های منافق تا چه حد می توانند در ایجاد یک آشوب موثر باشند. لذا حکومت اسلامی در تعطیل کردن آنها نباید تردید به خود راه دهد. (۲۸خرداد۸۵)
فتنه ۸۸: حصر خانگی آقایان موسوی، کروبی و خانم رهنورد را پس از پایان آشوب‌های خیابانی بدون حکم قضائی همچنان خلاف اصول متعدد قانون اساسی و ادامه آن را به زیان انقلاب اسلامی می‌دانم، (۲۱دی ۹۳)

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه