پس از گزارشات مردمی؛

متهم به قتل زن صومعه‌سرایی در بیمارستان بازداشت شد

مردی که متهم است زن عمویش را در یکی از روستاهای شهرستان صومعه سرای استان گیلان به قتل رسانده وقتی برای درمان کلیه‌اش به بیمارستانی در تهران رفت، بازداشت شد.

متهم به قتل زن صومعه‌سرایی در بیمارستان بازداشت شد

به گزارش ۸دی، روز ۲۵ آذر ماه امسال بود که مأموران پلیس شهرستان صومعه‌سرا از قتل زن میانسالی در یکی از روستاهای این شهر با خبر و راهی محل شدند. مأموران پلیس در محل حادثه با جسد زن ۶۴ ساله‌ای به نام طاهره روبه‌رو شدند که به طرز مرموزی فوت کرده بود. بررسی‌ها نشان داد این زن از دو سال قبل، پس از فوت شوهرش در خانه‌اش تنها زندگی می‌کرده است. همچنین در تحقیقات میدانی از همسایه‌ها مشخص شد روز حادثه پسر برادر شوهر مقتول که مردی ۳۸ ساله به نام ایرج است به خانه او رفته است. یکی از همسایه‌ها گفت: ساعتی قبل ایرج به خانه طاهره رفت. او مدام از پنجره کوچه را تحت‌نظر داشت تا اینکه ساعتی قبل از داخل پنجره به بیرون آمد و فرار کرد.

در چنین شرایطی مأموران ایرج را به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار دادند تا اینکه دریافتند وی پس از حادثه برای درمان بیماری‌اش به تهران گریخته است. پس از این تیمی از مأموران پلیس‌آگاهی شهرستان صومعه‌سرا با گرفتن نیابت قضایی راهی تهران شدند و صبح دیروز ایرج را در حالی که در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، بازداشت کردند. متهم پس از دستگیری برای بازجویی به شعبه سوم دادسرای امور جنایی منتقل شد و از سوی قاضی منافی‌آذر مورد بازجویی قرار گرفت. وی با انکار قتل زن عمویش در ادعایی گفت: من در شهرستان رشت در کار ساخت و ساز مسکن هستم. دو سال قبل عمویم به طرز مرموزی فوت کرد و بعد از این من گاهی اوقات به دیدن زن عمویم می‌رفتم. روز حادثه به روستا رفتم. در خانه زن عمویم باز بود و من هم داخل شدم که با جسد او روبه‌رو شدم. خیلی ترسیده بودم که صدای زنگ خانه زن عمویم نواخته شد. وقتی به در خانه رفتم پسر خواهر مقتول بود که با من درگیر شد و من هم از ترس فرار کردم. وی در ادامه گفت: من بیماری کلیه دارم و برای درمان به تهران آمدم و در بیمارستان بستری شدم که امروز مأموران مرا بازداشت کردند.  قاضی منافی‌آذر در ادامه با صدور قرار صلاحیت نداشتن متهم را همراه پرونده‌اش برای ادامه تحقیقات به محل حادثه فرستاد.

منبع: روزنامه جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه