در پی برداشت غیر قانونی شن از رودخانه خالکایی؛

پاسکاری بارسلونایی خبرنگاران توسط آب منطقه ای گیلان/ مسئول پاسخگویی به برداشت غیرقانونی شن ها کیست ؟

واحدهای آب منطقه ای گیلان به سوالات خبرنگاران در خصوص برداشت شن، پاسخگو نیستند و هر واحد موضوع را به واحدی دیگر ارجاع می دهد.

پاسکاری بارسلونایی خبرنگاران توسط آب منطقه ای گیلان/ مسئول پاسخگویی به برداشت غیرقانونی شن ها کیست ؟

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، در پی تماس های مکرر خبرنگارمان با بخش های مختلف اداره آب منطقه ای گیلان، روابط عمومی این اداره برداشت شن از رودخانه خالکایی در پوشش پروژه سد لاستیکی را مربوط به معاونت سواحل و رودخانه ها دانست.
در تماس تلفنی با واحد سواحل و رودخانه، ابتدا اعلام شد که مهندس صادقی مسئول این واحد در جلسه حضور دارند.
پس از اعلام اینکه سوالات ما در خصوص سد لاستیکی است، اپراتور مربوطه برای لحظاتی تلفن را نگه داشته و با مهندس صادقی –که در جلسه حضور داشتند!- مشورت کرد.
در نهایت همان اپراتور مربوطه موضوع را به معاونت طرح و توسعه این اداره ارجاع داد!
پس از اصرار  بر پاسخگویی این واحد، اعلام شد که موضوع مربوط به اداره صنایع و معادن استان است!
در نهایت گفتند باید حضوری تشریف بیاورید و به صورت تلفنی اطلاعاتی نمی دهیم. شما باید با نامه بیایید و ما باید ببنیم از بالا چه دستوری می دهند. شاید بگویند اصلا پاسخ ندهید!

***
در پی عدم پاسخگویی این واحد، با حراست آب منطقه ای گیلان مصاحبه ای تلفنی صورت گرفت و گلایه خبرنگار این پایگاه نسبت به بی توجهی واحد های روابط عمومی، بازرسی، سواحل و رودخانه ها و … نسبت به پاسخگویی بیان شد.  مسئول مربوطه اعلام کرد: شما سوالات خود را تلفنی نمی شود که ارسال کنید! باید حضورا تشریف بیاورید قشنگ صحبت کنیم! این دوستان ما سرشان شلوغ است تلفنی نمی شود. بنده هم پشت خطی دارم خدا نگه دار!

***
عدم پاسخگویی آب منطقه ای گیلان به عنوان متولی اجرای این پروژه و در عین حال تخلفات صورت گرفته در آن، بر ابهامات مردمی می افزاید. اگر روند اجرای پروژه به صورت قانونی و منطقی در حال انجام است چرا همه ی واحدهای این اداره از سوالات خبرنگاران فراری اند و آنان را به واحدی دیگر ارجاع می دهند؟

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه