دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان:

مردم در فتنه ۸۸ سربلند شدند اما خواص شکست خوردند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان گفت: در فتنه ۸۸ مردم بصیر ایران چند گام از خواص جلوتر بودند اما بسیاری از خواص شکست خوردند.

مردم در فتنه ۸۸ سربلند شدند اما خواص شکست خوردند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در گیلان امروز در جریان پاسداشت روز هشت دی و ۹دی با اشاره به مفهوم یوم الله در فرهنگ اسلامی بیان کرد: روز های ۸ و ۹۹ دی که زمینه های ظهور و بروز حاکمیت ویژه خدا را در دنیا فراهم کردند یوم الله هستند.

وی با تاکید بر اینکه در یوم الله حاکمیت طاغوت از بین می رود ، افزود: حضور با شکوه ۸ دی مردم گیلان و ۹ دی در سطح کشور ، تجلی خاص و ویژه یوم الله در آخرالزمان است دارد چراکه ۲۲ بهمن نفی حکومت طاغوت بود اما ۹ دی تثبیت حکومت ولایت بود.

مهدوی فتنه سال ۸۸ را آزمونی بزرگ دانست و گفت: بسیاری از خواص در فضای آلوده فتنه از امت عقب ماندند و در این امتحان رد شدند ، و از این جهت ۹ دی و ۸ دی روزی تاریخی است که انبیا و اولیا برای آن دعا می کرند.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از خواص در فتنه سکوت کردند ، بصیرت مردم را بیش از خواص دانست و تصریح کرد: مردم جمهوری اسلامی ایران در این امتحان بزرگ سربلند شدند و ۹ دی را باید یک یوم الله و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت دانست.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به هوشیاری و دور اندیشی رهبر معظم انقلاب در خصوص وقایع کشور گفت: حضرت آقا ۲۰ سال قبل فتنه امروز را پیش بینی کرده بودند.

وی با اشاره به اهمیت مقابله با فتنه و فتنه گران افزود: عده ای می گویند تا کی فتنه، فتنه می کنید ، باید گفت تا وقتی فتنه و فتنه گر ریشه هایش وجود دارد باید برای آگاهی مردم تلاش کنیم.

مهدوی با اشاره به حدیث پیامبر افزود: اگر حرف طاغوتی را بعد از انقلاب بشنویم مصداق بازگشت به ضلالت است و اما امروز می بینیم که دستیار ویژه رییس جمهور می گوید ایرانی فقط میتواند آبگوشت بزباش بپزد و بعد تاسیسات هسته ای را با سیمان پر می کنند.

مهدوی تاکید کرد: فیش های حقوق نجومی را که آقایان برای خود درست کنند و بعد گفتند که اشکالی ندارد حقمان است همان مصداق بازگشت به ضلالت است.

وی با اشاره به فعالیت های فتنه انگیز دشمن در زمینه های سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی ، تاکید کرد: فتنه انواع و اقسام دارد برای اینکه ناکارامدی نظام را ایجاد کنند در شکل های مختلف به کشور ضربه میزنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی افزود: در فتنه جمل طلهه و زبیر شمشیر را تیز می کنند و به وسط میدان می آیند ، اما از فتنه معاویه صفت ها که به شکل صفین قرآن بر سر نیزه می مکنند باید ترسید ، چرا که ولایت لغلغه زبانشان است اما بر خلاف آن کار می کنند.

مهدوی با تاکید بر اینکه فتنه هنوز تمام نشده است ، افزود: آن آقایی که در مجلس فریاد میزند تا کی فتنه فتنه می کنید، بگزارید من به او بگویم تا زمانیکه اشرافی گری در بین خواص ادامه داشته باشد فتنه ادامه دارد و البته مبارزه با فتنه هم توسط مردم بصیر همچنان ادامه خواهد داشت.

وی نفوذ دشمن در بین مسئولان و مدیران کشور را خطر آفرین دانست و خاطرنشان کرد: آقایان کاخ نشین اشرافی گر و اباحه گر این مردم حواسشان هست که شما در حین مذاکره میگویید صندوق ذخایر ارزی خالی است ، اما بودجه اختلاس های ۸ هزار میلیاردی شما فراهم شده است ، اگر این صندوق پر بود چه می شد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان افزود: مردم حواسشان هست که به دروغ و تزویر می گویید که آقا در جریان تمام مراحل مذاکره بود ، بله آقا در جریان بود که می گفت دشمن بد عهد است و در تمام تصمیمات ما نفوذ کرده است.

وی افزود: ملت ایران باید خودش را برای یوم الله های پیش رو آماده نماید و با ترویج روحیه ضد استکباری شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکند.

مهدوی افزود:اگر رذالت ها را نتوانیم خنثی کنیم جامعه ای شهوت زده خواهیم داشت که از درون پوک می شود و بی جهت نیست بعضی هنرمندان ترویج شهوات را در برنامه های خود قرار می دهد.

وی تصریح کرد: بنده از وضعیت استان بی خبر نیستم چه اصراری به ایجاد بعضی کنسرت های آنچنانی است؟ هیچکس با کنسرت و فیلم مخالف نیست ، مشکل ما با اباحه گری و فتنه گری است.

مهدوی با تاکید بر بصیرت بالای مردم ایران در فتنه ۸۸ افزود:امروز انقلاب اسلامی به خاطر خون هایی که ریخته شده مورد توجه امام عصر است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با ابراز امیدواری نسبت به آینده روشن در کشور ، گفت: اگر روحیه انقلابی گری از بین نرو و ادامه داشته باشد درمقابل همه فتنه ها خواهیم ایستاد و همواره پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

منبع: افق انزلی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه