فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل:

در فتنه ۸۸ چقدر خواص بی بصیرت بودند که نائب امام زمان خود را تنها گذاشتند

فرمانده سپاه سیاهکل گفت: بازخوانی شعارهای شورش های خیابانی ۸۸ نشان می دهد آنها اسلامیت و جمهوریت نظام را هدف قرار داده اند.

در فتنه ۸۸ چقدر خواص بی بصیرت بودند که نائب امام زمان خود را تنها گذاشتند

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار داریوش خوشحال در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از آغاز پیروزی در سال ۵۷ همواره در معرض تهدیدات دشمنان خارجی و یا عوامل داخلی آنها بوده است.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ تنها یک بهانه برای بدخواهان به منظور نابودی اصل نظام بوده است، گفت: با مستنداتی که به جا مانده و بازخوانی شعارهای شورش های خیابانی ۸۸ نشان می دهد آنها اسلامیت و جمهوریت نظام را هدف قرار داده اند.

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل افزود: هرکس که کوچکترین هوش سیاسی داشته باشد می فهمد که این شعارها معطوف به براندازی نظام است و هیچ کدام این شعارها در رابطه با اشکالات نسبت به نتایج انتخابات نبوده است.

سرهنگ خوشحال یادآور شد: فتنه ۸۸ یک هم گرایی تمام عیار با اهداق دشمنان اسلام و انقلاب بوده و با حمایت های رسمی و بدون پرده پوشی کشورهای اروپایی خاصه شیطان بزرگ آمریکا از جنبش سبز بوده است.

وی تصریح کرد: در انتخابات ۸۸ ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) به معترضین توصیه کردند که اگر ابهاماتی در انتخابات برای آنها وجود دارد از مراجع قانونی پی گیری کنید. ولی اینها فرمایشات و تأکیدات ولایت را نپذیرفتند و مردم را به خیابان ها دعوت کردند. این در صورتی است که قبل از انتخابات اعلام کرده بودند فصل الخطاب ولایت است و هرچه ایشان بگویند تمکین می کنند. در اینجا فرصت برای منافقین، مارکسیست ها، سلطنت طلبها و بهایی ها فراهم شد.

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل افزود: سران فتنه در آشوب های خیابانی و خسارت زدن به اموال دولت و عمومی و قتل و قارت نقش اصلی داشتند و البته مستندات آن نیز وجود دارد.

سرهنگ خوشحال با بیان اینکه ۱۷ سفارت خانه به فتنه گران اشراف اطلاعاتی داده و کمک می کردند، گفت: فتنه گران اعتراف کردند که از سرویس های اطلاعاتی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی و کشورهای اروپایی به صورت هوشمندانه حمایت می شدند.

وی با بیان اینکه چراغ فتنه؛ بصیرت است و بصیرت یعنی اقدام به موقع، خاطرنشان کرد: در صدر اسلام بی بصیرتی کم نبوده است. مختار و توابین به امام حسن(ع) و امام حسین(ع) به موقع کمک و یاری نرساندند. مختار در زمان ضرورت به امام حسن(ع) کمک نکرد و توابین نیز روزی که امام حسین(ع) به شهادت رسید تازه از خواب غفلت بیدار شدند.

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل با بیان اینکه امروز تنها دو خط موافق و مخالف داریم و غیر از آن خط دیگری وجود ندارد. موافق یعنی انقلابی و مخالف یعنی ضد انقلاب، تأکید کرد: نماینده ای با رأی ملت می رود بر روی کرسی ملت می نشیند و می گوید تا کی فتنه؟ این حرف وی نشان می دهد که این نماینده بصیرت ندارد.

سرهنگ خوشحال با بیان اینکه در عصر ما در فتنه ۸۸ چقدر خواص بی بصیرت بودند که نائب امام زمان خود را تنها گذاشتند، گفت: مالک ها، باقری ها، حاج همت ها، خرازی ها، املاکی ها، خوش سیرت ها و در شهر ما نیز احمدیان ها لحظه ها را فهمیدند و غفلت نکردند.

وی ابراز کرد: بصیرت از آن خواص است. خواص روزی یک بسیجی ۱۶ ساله است که به بصیرت می رسد اما یک خواص نیز هست که سال ها به مراتب علمی نیز می رسد، اما قافل است.

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل تصریح کرد: در روز قیامت خداوند به عقلی که به ما داده حساب و کتاب می خواهد. در آن روز برای همه اعمال باید حجت داشته باشیم و بهترین حجت اطاعات از ولایت است.

سرهنگ خوشحال با بیان اینکه ۹ دی روز بیعت ملت با ولایت است، گفت: ۹دی امام امت مانند امام جسین(ع) تشنه لب نماند و همه گفتند لبیک یا خامنه ای، و ما تا جان داریم می گوییم لبیک یا خامنه ای.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه