حضور دو فیلمساز گیلانی در بخش مسابقه جشنواره عمار

در چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، فیلمسازان گیلانی از شهرهای مختلف با ارسال ده اثر شرکت کرده بودند که از میان آنها دو اثر موفق به حضور در بخش مسابقه این جشنواره شدند.

حضور دو فیلمساز گیلانی در بخش مسابقه جشنواره عمار

به گزارش ۸دی نیوز، علی ذاتی دبیر اجرایی اکرانهای مردمی جشنواره عمار در استان گیلان در گفتگو با ماسال نیوز گفت: در چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، فیلمسازان گیلانی از شهرهای مختلف با ارسال ده اثر شرکت کرده بودند که از میان آنها دو اثر موفق به حضور در بخش مسابقه این جشنواره شدند.

  وی افزود: نماهنگ «سردار جنگل» به کارگردانی همایون رضایی زاده از شهرستان بندرانزلی و مستند «بر آستان نجابت دریا» به کارگردانی الله کرم رضایی زاده باز هم از شهرستان بندرانزلی دو اثر گیلانی هستند که حائز امتیازات لازم برای حضور در جشنواره شده اند و با آثار فیلمسازان برتر کشور رقابت خواهند کرد.

علی ذاتی تأکید کرد: در اکران های مردمی جشنواره عمار در شهرها و روستاهای استان گیلان در عین اینکه سعی می شود همه فیلمهای بخش مسابقه اکران شود توجه ویژه ای به آثار تولیدکنندگان و فیلمسازان استان گیلان وجود دارد.

دبیر اجرایی اکرانهای مردمی جشنواره عمار در استان گیلان در پایان گفت: علاقه مندان گیلانی برای دریافت و اکران فیلمهای جشنواره عمار در شهرها و روستاها و در مکانهای مختلفی مثل مساجد، هیئات، پایگاه های بسیج، مدارس، پارکها، سینماها، کلاسهای قرآن، نمازهای جماعت و جمعه و هر اجتماع دیگر می توانند با شماره ۰۱۳۱۷۲۲۶۲۶۴ تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه