محدثه فردی
مدیر پاتوق فرهنگی هنری اجتماعی بسیج گیلان :

تنها با آگاهی میتوان در مقابل نفوذ دشمن ایستاد / هنر راهی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی است

مدیر پاتوق فرهنگی هنری اجتماعی بسیج گیلان گفت : بصیرت عاملی راهگشا برای حفظ اسلام و نظام است و تنها چیزی که میتواند جلوی نفوذ را بگیرد بصیرت و آگاهی مردم می باشد.

تنها با آگاهی میتوان در مقابل نفوذ دشمن ایستاد / هنر راهی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی است

به گزارش ۸دی امین محصل تبریزی درگفتگو با خبرنگار ۸دی ضمن گرامیداشت حماسه ی ۸دی اظهار داشت : این روز سالروز تجدید میثاق مردم گیلان با آرمانهای امام خمینی (ره ) و رهبری و بصیرت افزایی ، روز دشمن شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه است.

وی افزود: مردم با بصیرت رشت در این روز اقتدار و بزرگی خود را به استکبار جهانی و همه ی دشمنان نشان دادند تا دشمن بداند رمز اقتدار ایران اسلامی ، پیوند عمیق مردم با ولایت است .

مدیر پاتوق فرهنگی هنری اجتماعی بسیج گیلان با بیان اینکه ۸دی مظهراقتدار ، صلابت و دینداری مردم لقب گرفته است تصریح کرد : هشت دی روز وحدت و هماهنگی تمام سلایق سیاسی بوده و ملت ما به دشمنان نشان دادند که با هر تفکر و ریشه ، به آرمانهای انقلاب اسلامی پایبند هستند.

تبریزی با بیان اینکه بصیرت عاملی راهگشا برای حفظ اسلام و نظام است خاطر نشان کرد : دشمن هیچگاه بیکار ننشسته و به دنبال نفوذ در همه ی مسائل و ارکان نظام است و تنها چیزی که میتواند جلوی نفوذ را بگیرد بصیرت و آگاهی مردم می باشد.

این فعال فرهنگی بسیج ادامه داد : انسانی با بصیرت است که با دیدن پشت پرده ها ، تصمیم معقول و به موقع بگیرد.

مدیر پاتوق فرهنگی بسیج یاد آور شد : اصحاب فرهنگ وهنر پرچمداران عرصه های اجتماعی و انقلابی بوده و خواهند بود. لذا با استفاده از هنر خود برای مقابله با تهاجم فرهنگی قیام خواهند کرد . تا الگو ساز وحدت و هم بستگی و استکبار ستیزی زیر پرچم ولایت باشند.

وی درپایان گفت: اعضای پاتوق فرهنگی هنری اجتماعی بسیج نیز همگام با دیگر مردم شریف و با بصیرت رشت در تجمع ولایی و انقلابی حاضرشده و تجدید بیعتی با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند نمود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه