دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

جشنواره عمار یکی از بهترین جشنواره‌های انقلاب است/ دولت باید از جشنواره فیلم عمار حمایت کند

جشنواره فیلم عمار یکی از بهترین جشنواره‌هایی است که می‌تواند حوزه فرهنگ را توسعه بخشد.

جشنواره عمار یکی از بهترین جشنواره‌های انقلاب است/ دولت باید از جشنواره فیلم عمار حمایت کند

به گزارش ۸دی، دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اندیشمندان در حوزه هنر اندولت باید از جشنواره فیلم عمار حمایت کند/ جشنواره عمار یکی از بهترین جشنواره‌های انقلابقلابی دور هم جمع شدند و شبکه موثر انقلابی با رویکرد اسلامی را تشکیل دادند قطعاً دولت باید از این جریان حمایت کند.

احد آزادیخواه دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس درباره اهمیت جشنواره فیلم عمار گفت:  جشنواره فیلم عمار یکی از بهترین جشنواره‌هایی است که می‌تواند در توسعه  هنر انقلاب و هنر مقاومت  با نگاه دفاع از از آرمان های انقلاب  و  حمایت از رهبری و دیدگاه‌های ایشان در حوزه فرهنگ  را توسعه بخشد.

وی ادامه داد: اندیشمندان در حوزه هنر انقلابی دور هم جمع شدند و  شبکه موثر انقلابی با رویکرد اسلامی را تشکیل دادند قطعاً دولت باید از این جریان حمایت کند و  با تمام توان پشتیبانی کند که  استعداد هنری انقلابی  ما انشاءالله رشد داشته باشد.

وی درباره برنامه ریزی کمیسیون فرهنگی در رشد و شکوفایی حرکت‌های انقلابی و مقابله با شبکه‌های معاند گفت: کمیسیون فرهنگی در حوزه بودجه ریزی و  اولویت بندی و نظارت تلاش می کند به  شبکه هایی که هنر مقاوم اسلامی راتوسعه بدهند و مردم را از آسیب های اجتماعی، انحرافات فکری و اعتقادی جوان ها مصون بدارد، توجه کند. جدول ۱۷ برای ما بسیار حایز اهمیت است و موسسات فرهنگی و انقلابی همچنین جشنواره عماربخشی از منابع مالی خود را از جدول تامین کند. ما تلاش می کنیم این جدول را احیاء و سرپا نگه داریم تا  بلکه آمار و ارقام مندرج را به حدی برسانیم که بتوانیم شاهد رشدو شکوفایی هنر انقلاب باشیم.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اولویت ما در  ارایه بخشی از بودجه جدول ۱۷ به برگزاری جشنواره عمار در سال ۹۶ است .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مرتضی
همون بهتر که دولت حمایت نکنه تا مردمی بودن خودش رو حفظ کنه
در حاشیه